Az Aprilia RS 660 túlzás nélkül helyet foglal a legvártabb újdonságok sorában. De miért is? Talán azért, mert az előzetes információk tükrében bátran várhatjuk, hogy ez a motor nem az értelmetlen kategóriába hajló lóerőhajhászásról szól, amelyen vért izzad az elektronika, hogy a nyergében tartsa az átlag ridert. Nem, ezúttal élhető, egészséges 100-120 lóerő között várt izomzat mellé a könnyű tömeg, a jó futómű, a könnyű kezelhetőség szolgátathatja a jómotorsági faktort. A noalei gyártó megnyitotta hozzá az előjegyzést. Erre pedig egy hangulatos videóval hívja fel a figyelmet.
Ennek ellenére egészen érdekes – néhányak szerint beszédes – hogy maga a promótálásra szolgáló videó közel sem tocsog az adrenalinban. Nem egy üvöltő pályaharcosként vezetik fel. Az alábbi képekről sokkal hamarabb jut eszünkbe egy szép, ügyes, sokkal inkább túra, mint sportmotor. Nézd csak!
Noha a hivatalos, bejelentett információk egyelőre hiányoznak, két apróságot már a fenti videóban is meg lehet figyelni. Mindkettőt a videó felénél belépő, a motoros szemszögét bemutatni hivatott részletből. Az első a finom, modern TFT kijelző, amelyhez mintha menetvezérlő programok is tartoznának. A kijelzőt pedig a baloldali markolat melletti négygombos vezérlőről lehet majd irányítani. A másik apróság ami feltűnhet ugyanebből a szögből, hogy a kormány viszonylag magasan van. A videóhoz hasonlóan ez is a túrás, közúti hangulatra tesz rá. Kíváncsian várjuk a fejleményeket…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »