Henry Ford mobilizálta a tömegeket, az első igazán sikeres személygépkocsi, a T-modell egy átlagos amerikai család számára is megvásárolható gépjármű volt. A mágnás azonban nem vitte túlzásba az esztétika kérdését, autói hosszú ideig csak fekete színben voltak megvásárolhatók. Az igazság az, hogy mind a mai napig a fekete, az ezüst és a fehér fényezések a legnépszerűbbek világszerte a négykerekűek világában. A motoroknál persze más a helyzet. Minden gyártónak megvannak a saját színei, fényezési mintái, amelyek néha már-már önmagukban legendásak. Bár esetenként vagy éppen modellévenként felbukkannak a palettán a fekete bizonyos változatai, általánosságban ez a szín „elfogadottnak” csak a cruiserek, chopperek világában, az amerikai piacon tekinthető.
A BMW 2011-re piacra dobja a „GS” egy limitált kiadását, a Triple Black verziót. Bár a masinát hivatalosan csak a november elején kezdődő EICMA-n mutatják be, a hírt már most közölték a bajorok. Akárcsak a felmilliomodik darab legyártásának tiszteletére készült példány esetében, a műszaki tartalom itt sem különbözik a jelenlegi alapváltozattól, bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy a korlátozott példányszámban megvásárolható motorok eleve egy extra felszereltségű csomaggal kerülnek piacra.
A különlegességet a fekete színű alkatrészek együttese jelenti:
– zafírfekete metál fényezés
– fekete kerékabroncsok
– aszfaltszürke metálfényezésű lengőkar, hátsó segédváz és szelepfedelek
– fekete motorblokk és első villák
– dombornyomott GS logo az ülésben.
A motor a prémium felszereltséggel lesz megvásárolható: Enduro ESA, markolatfűtés, fedélzeti számítógép, kézvédők, integrált ABS, oldaldoboz-tartók. A masina az Egyesült Államokban 18.385 dollárba fog kerülni, de ez az ár nem releváns hazánkban, az európai kereskedelmi szabályok szerint az teljesen másképp alakul.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A motorral most nem foglalkoznék hiszen azt már épp elégszer kiveséztük. Ellenben ez a mondat “Egyesült Államokban 18.385 dollárba fog kerülni” nálam kiverte a biztosítékot annak ellenére, hogy valójában nem hatott rám az újdonság erejével. Egyszerűen botrányosnak tartom, hogy az amúgy is “kőgazdagoknak” szinte mindent olcsóbban adnak. Bekaphatják…
Nincs ÁFA, a verseny meg éles…
Én párszor már idegbajt kaptam az amcsi motorárakat látva.
És ha a mi albán fizunkhoz képest is ólcsó gondolhatjátok mibe kerúlnek nekik a kinti bérekhez képest.Agyrém.
Ami a bömöst illeti: szigorú így feketében de nekem bejön.
Nekem jó lenne az ottani benzinár is..
Más:
Megnéztem már rövidke életem során nem egy sajtófotót.
De most már nagyon piszkálja a csörömet, hogy miért van az, hogy egy ilyen motorban sincs olaj??
A legtöbb képen jól látszik a nívóabak és üres..
Gondolom a fotó stúdióba(vagy ahol fotózzák) nem vihetnek semmilyen gyúlékony anyagot.
toncsi ilyen egy jól menedzselt ország amelyik képes érvényesíteni az érdekeit, a bekaphatják hozzáállást meg gondold át, rájuk haragudni a saját hülyeségünk miatt elég értelmetlen.
A motoron levö ülésben a habszivacs nagyobb veszélyt jelent szerintem tüzvédelmi szempontból, mint az eröforrásban levö kenöanyag.
Jobb ötletem nincs.
nem vagy felületes, az egyszer biztos. Engem meg az érdekel, miért nem lehet egy motor közép-, vagy oldaltámaszon?
Amúgy tetszik a váz, blokk, ülés, csak a tankba vinnék még egy kis világosabb színű betétet v csíkot, mert az a része túl komor. Élőben persze biztos állat, dehát ez egy BMW, csakis az lehet!
A verseny eles,de afa azert van..Csak alacsonyabb!
Itt New Jerseyben eppen mult honapban toroltek el a motorok kotelezo muszaki vizsgajat.A tulaj felelosege eztan hogy muszakilag OK.legyen.Autora van,de az allami vizsgahelyeken ingyenes az idoszakos vizsgalat.Sokminden olcsobb,de van ami sokkal dragabb az USA-ban!Elnezest a kiteroert..A motor nekem is nagyon tetszik!!