Ugyan már számos “kémfotó” látott róla napvilágot (köztük egy biztosan nem megrendezett keretek között lett memóriakártyára vetve, mikor is az egyik teszten buktak a motorral), és a neve is már régen hivatalos. Most azonban megjelent az első két sajtófotó az olaszok ördögi újdonságáról, mindjárt egy hangzatos szlogennel kiegészítve.
“Ne vígy minket a kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól” – hirdeti a gyár, de ahogy a gonosz bármely megnyilvánulását a második képen elnézzük, nem biztos, hogy meg akarunk szabadulni tőle…
A két képen a motorból ugyannyi látszik: szinte semmi, illetve csupán a hátulja. Viszont ismerjük néhány technikai adatát: az olasz muscle-cruiser 207 kilogrammnyi saját tömegét egy 150-160 lóerő körülire várt teljesítményű Testastretta L-Twin blokk fogja hajtani, a biztonságot pedig ABS és menetvezérlő elektronika is szavatolni fogja. Minél több információt tudunk meg a Diavelről, annál élvezetesebb paripának tűnik. A novemberi EICMA megrendezéséig azonban még ellent kell állni a kísértésnek, hiszen csak akkor fog teljes pompájában a nyilvánosság elé állni az új Ducati.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A második képen a jobboldali kéne.
Odaadnám érte a baloldalit.