Nem mintha égető bagger hiánnyal küzdene az Indian, de úgy néz ki, hogy lesz még egy a palettán. Pedig a gyártó modelleket soroló legördülő menüjében még külön opció is van a műfajnak, ahol a megfelelő Chieftain, Springfield és Challenger modellek laknak. De akkor ez mégis miben lesz más?
Az eddigi információk szerint az érkező modell egy olyan Challenger kivitel lesz, amibe szintén a PowePlus 108, azaz az 1770 köbcentis, 122 lóerős, folyadékhűtéses V2-ese kerül. Akárcsak jelenleg.

A fixen rögzített halálcsillag-fejidom helyett azonban egy kisebb, hagyományosabb, a villákra erősített darabot kap. Ugyan maga a fejidom kisebb, viszont a képek tanúsága szerint akkora szélterelő plexit kap, ami mögött egy komplett család kényelmesen megvacsorázik autópálya tempó mellett.

Cimkék:
A KTM anyavállalata, a Pierer Mobility kiadta a féléves pénzügyi jelentését, amit bár igyekeznek szépíteni, a koronavírus hatása nagyon látszik.
Elolvasom »A Dolomitokban egyes népszerű motoros útjain olyan sebességkorlátozás lépett életbe, amelyek csak ránk vonatkoznak.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »