Nem mintha égető bagger hiánnyal küzdene az Indian, de úgy néz ki, hogy lesz még egy a palettán. Pedig a gyártó modelleket soroló legördülő menüjében még külön opció is van a műfajnak, ahol a megfelelő Chieftain, Springfield és Challenger modellek laknak. De akkor ez mégis miben lesz más?
Az eddigi információk szerint az érkező modell egy olyan Challenger kivitel lesz, amibe szintén a PowePlus 108, azaz az 1770 köbcentis, 122 lóerős, folyadékhűtéses V2-ese kerül. Akárcsak jelenleg.
A fixen rögzített halálcsillag-fejidom helyett azonban egy kisebb, hagyományosabb, a villákra erősített darabot kap. Ugyan maga a fejidom kisebb, viszont a képek tanúsága szerint akkora szélterelő plexit kap, ami mögött egy komplett család kényelmesen megvacsorázik autópálya tempó mellett.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »