Ha hétvége, akkor motorverseny. Sajnos az erre alkalmas zárt pályák száma világszerte kevés, a nagyteljesítményű motorok azonban mindig is nagy csábítást jelentettek. No meg persze vannak, akiket a közúti száguldás izgalma vonz igazán. Az olasz csizma sarkán tizenkét motoros rendszeresen szervezett illegális közúti motorversenyeket, illetve azokkal kapcsolatban fogadásokat. A versenyekről készült összeállításokat, amelyeken nem ritkán 300 km/h körüli tempót örökítettek meg, videó-megosztókra is feltöltötték. Ezt a csapatot fülelték le az olasz csendőrök és pénzügyőrök a hétvégén. Az akció során lefoglaltak nyolc jelentősen tuningolt motort és egy számítógépet, amelyen a motorok módosításáról szóló szabályrendszer és útmutatók, előző versenyek eredményei illetve videók voltak megtalálhatóak. Az önmagukat és a közlekedőket veszélyeztető motorosok ellen büntetőeljárás indul tiltott szerencsejáték céljából szervezett illegális motorversenyek szervezéséért.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Póló-farmer-félcipő-300km/h….látom kint is tudnak öltözni,nem csak a hazai műmájerek.
Lehet megköveztek páran,de én pártolom az ilyen ön és közveszélyes barmok lekapcsolását.
Max az általad is említettek köveznének, de szerencsére az itteni olvasótábor nem ilyenekből áll. Teljesen korrekt az eljárás az ilyen és ehhez hasonló idióták ellen. Itthon is lenne rá igény, de itt sajna még mindig csak “jogszolgáltatás” folyik A kedvencem az ominózus Subarus aki autókereskedőként “csak kipróbálta” a vásárolni kívánt autót (szándékos az autós példa)
Ezek csak rontják a motorosok hírnevét, és ilyen negatív híreket eredményeznek – mindennek eljön egyszer az eredménye…
Szóval szerintem is “+”, hogy lekapcsolták őket.
Hát először is, azt azért nyílván nem hisszük el, hogy azok a srácok, akiket a végén lekapcsoltak, ugyanazok voltak, mint akik 300-zal mentek.
Akármilyen naked bike is az ott a jobb oldalon, hogy azzal nem mész 300-zal az biztos. Se polóban, se Dainese overallban, mert levinne róla a huzat a f@52ba.
Másodsorban pedig a magyar szokásokkal ellentétben nem a Köruton egykerekeznek a mekkdonácc előtt, meg nem az Üllőin húzatják ki 260-ig, hanem mint ahogy az a videoból is jól látszik, tökegyenes, gyakorlatilag üres autópályán mennek, monjuk elég rendesen.
Csak hogy legyen itt egy més vélemény is a sok “nagyon helyes, fingassák meg őket” komment mellett.
Teljesen mindegy, hogy Üllői út vagy autópálya. Sehol nem szabad 300-zal tépni. És igenis, kapcsolják le az ilyeneket. Veszélyesek. Nem csak magukra nézve, hanem a másik közlekedésben résztvevőre is.
És nem vagyok álszent. Nem szokásom száguldozni. És nagyon sajnálom, hogy az ilyenek miatt utálják a motorosokat. Hiszen nem ők vannak többségben, mégis, ők a feltűnők, az ő viselkedésükből általánosítanak.
Ne menjen 300-at, mondjuk csak ~250-et. Az másodpercenként 70 méter.
Egyébként az a naked A NAKED. CB1300. Gyárilag 9,6:1 kompresszió, nincs 120 ló. Sportcső, vékonyabb hengerfejtömítés, PC (magyarán semmi extra tuning), simán kijön belőle olyan 135 paci + váltó és végáttétel változtatás, stb. Szerinted?
Jobban örülnék egy “Elfogták a motortolvajokat” című cikknek. Akár naponta tudnék egy egy újabbat olvasni.
a motorosokat nem a szabályszegők miatt utálják, hanem a jómagyar irigység miatt. Egy normális motor ára egy új kisautó, fiatal középkategóriás, vagy egy idősebb luxusautó árával felér, amit sokan meg sem tudnak venni, erre a motoros meg hobbiból elkölt több millát és ez bassza az emberek csőrét. Persze erre azt mondják, h nem irigyek, inkább ráfogják a szabálytalanságokra. Ennyi erővel bárkit lehet utálni,mert mindenki követ el szabálytalanságot. A gyalogos, a vasutas, a pilóta, a biciklis, a buszvezető, a rendőr, a mentős, az orvos, a tanár és a diák, stb-stb.
A motorosok meg a videón szabálytalankodtak, elkapták, ennyi. Én nem szoktam vitatkozni a rendőrrel sem, mert még ok nélkül nem büntettek meg soha és ez a legjobb taktika, mert úgyis megbüntet, de nem mindegy mennyire!
Szerintem a felvételen sokszor még a 200-at sem érik el.
A vége pedig elég érdekes. Nálunk a második mondat az lenne, hogy “Vegye már le azt a bukósisakot!”.
A videósok (a rendőr és a motorosok haverja is) pedig elég idegesítőek.
Teejay !
Én nem azt nem hittem el, hogy nem mehet a moci annyit, hanem hogy meg lehet rajta maradni 300-nal. De ha meglehet, akkor meglehet… Elhiszem neked, en meg sosem mentem nakeddel annyival.
Egyszer mentem egy fejidom nelkuli FZ6-tal 210-et de olyan szel fujt, hogy a fejemet akarta letepni.
Es tartom magam ahhoz, hogy meg mindig jobb az ures autopalyan emberkedni, mint a varosban.
Hát a menetszélnek (már annak testedre gyakorolt hatásának) erősen exponenciális a jellege. B-Kinggel mentem 200 felett, talán az sem kizárt, hogy nagyon vagány gyerekek tudnak rövid ideig a végsebességével menni…
De az nyilvánvaló számomra is, hogy ez a “fogás” volumenét és egész tálalását tekintve megegyezik az itthoni illegális olajfinomító esetével….
Most ez mitől olyan egetrengető?
Szerintem az eredendő problémájuk az lehetett hogy fogadásokat kötöttek és pénz cserélt gazdát. gondolom ezért vettek részt a buliban a fináncok.
Amúgy meg tessék németországba menni motorozni, az egyetlen épeszű ország, nincs sebességlimit az autópályán, mehetsz ahogy akarsz, mégsem hullanak többen mint itt nálunk.
Ma például motorral jöttem Kecskemétről az 50esen, Lajosmizsénél simán kifordult elém a mellékútról egy postás transporter és gyökkettővel haladt tovább a sávomban, nem rajta múlt hogy nem néztem be a csomaijai közé……
Szóval ki veszélyeztet kit? Hol?