Bő egy éve számoltunk be a legújabb Honda maxirobogóról, a Faze 250 modellről. Ez a „GT” kategóriás robesz a Honda legújabb zászlóshajója, a VFR1200 stíluselemeit hasznosítja egy jelentősen eltérő szegmensben. A masina saját hazájában már idén megvásárolható volt, a hírek szerint pedig hamarosan megérkezik öreg kontinensünkre is. Ebben a kategóriában nincs túl sok értelme kémfotókról beszélni, így csupán félhivatalos információkból, „pletykákból” lehet tudni, hogy a tavaly már szóba került európai forgalmazás lehetősége nem csupán terv, hanem egy hamarosan megvalósításra kerülő lépés. Az európai szabályoknak megfelelő változat bemutatására „valószínűleg” a november elején esedékes EICMA-n kerül sor. Azt még nem lehet tudni, hogy csupán a japán 250-es változat, vagy az SH család mintájára egy 300-as masina kerül a kereskedőkhöz, várhatóan 2011-ben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
ha Forza áron adják, akkor nem lesz nálunk életképes, attól jóval kedvezőbben sikermodell lehet.
A mi piacunk nagyon kicsi.
Ehhez jön a csóróságunk,és a hazai árképzés is botrányos.
Robogót meg többnyire vagy 50-est vagy 5-600-ast vesznek.
250-est másfélért nem nagyon.
Naja, a magyar motoros piac nem éppen fejlett, semmilyen szempontból.
A taljánoknál, spanyoloknál meg esetleg a franciáknál lehet értelme.