Az Indian bemutatta az extraterebélyes csúcstúrázójuk, a Roadmaster névre hallgató Electra Glide konkurens Elite, azaz full-full-fullos változatát. Ahogy ilyenkor lenni szokott, már nem könnyű emelni a tétet.
Ekkor előkerülnek a különleges, egyébként tényleg szemet gyönyörködtető fényezések, na meg ebben a rendhagyó esetben az audiorendszer felpiszkált változata.
A fényezés egyébként tényleg parádés. Úgysem tudom rátok erőltetni, hogy mi a szép (pedig nagyon azt hiszem, hogy én aztán tudom). De ez a szemcsés szürke a diszkrét vörös csíkkal, ami pont ott emeli ki a Roadmaster Elite idomait, ahol igazán érdemes, tényleg telitalálat. Persze legyen is: az Indian szerint 30 munkaóra van egy-egy ilyen festésben.
A másik komoly különbséget a hangrendszer körül kell keresni. A 600 wattos PowerBand Audio Plus az idomokba és dobozokba telepített hangszórókkal együtt segít abban, hogy legalább egy pillanatra te lehessél a földkerekség leggyűlöltebb embere, amikor hajnal kettőkor lemezlovasra sörözted magad és az új, 50%-kal hangosabb cuccra ráadva a kakaót elfog az érzés, hogy te most márpedig Emilioval fogod szórakoztatni a Velencei-tó partján élőket.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »