Bár sokan szkeptikusak a baleset-megelőzési videókkal kapcsolatban, mondván, hogy pont azokat nem érdekli, akiknek igazából szólnak, véleményem szerint, ha már csak egy életet is megmentenek az ilyen videók, megérte őket elkészíteni és vetíteni. Íme két újabb darab, természetesen nem magyarországi kampányokból. Az első egy naivan vicces darab Svájcból, a „Slow Down. Take it easy.” kampányból, a másik pedig a Mick Doohan nevével fémjelzett sorozat negyedik darabja.
Cimkék:
A Ducati talán a legnagyobb rajongótáborral rendelkező motorkerékpár-márka. Ennek megfelelően évente szervezi világtalálkozóját, amelyre 2010-ben a magyar importőr megoldja az érdeklődők lejutását is.
Elolvasom »A Ducati már a Hypermotard 796 kiadásakor bejelentette, hogy az új erőforrást több modellben is hasznosítani fogják. Íme a második motor ezzel a blokkal, a Monster 796.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A svájci videótól becsináltam!!! A két speedmocis gyerek az őket ért sokktól nem fog má’ meghalni sohase:-))))!