Kevés irigylésre méltóbb dolgot tudok elképzelni annál, mint azt, hogy valakinek a tudása és lehetősége is megvan arra, hogy házilag „barkácsoljon” egy motort magának. A Britten V1000-es korunk egyik legendája, de ha valaki nem teszi ilyen magasra a mércét, akkor is figyelemre méltó szerkezetek születhetnek. Millyard motorjai, Vardhan Muskétása vagy éppen a négyütemű ETZ mellett ez a V8-as BMW is igencsak érdekes masina, még ha nem is olyan kifinomult, mint a Guzzi V8-asa, vagy éppen nem annyira forradalmi, mint Curtiss V8-asa. Az amerikai motoros egy BMW vázba egy egyedi V8-as erőforrást épített. Az egy darabból mart alumínium főtengelyházra két Honda CB350-es henger és hengerfej került, a főtengely a motorosok számára a 2009-es Yamaha R1-ben megismert, ám a V8-as autómotorokban már régen alkalmazott keresztsíkú elékelésű. Az átalakítást az egyedi vezérműtengelyek teszik teljessé, ezekre értelemszerűen a gyújtási sorrend megváltozása miatt volt szükség. Sajnos egyéb információt nem sikerült találni erről a 694 köbcentis kis szörnyről, de azt hiszem a videók magukért beszélnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Fúúú de vééényóóóc! Fasz@
Nagyon szépen duruzsol, egy teljes képet megnéznék a vasról.
Biztos pofás.
Wow!
Micsoda avatar! 🙂