Amikor tesztre foghattuk a Magyarországon egyedüliként forgalmazott Quantya modellt, nagyon élveztük a rövidke játékot vele. Sajnos hazánkban eddig nem vált igazán sikeressé a konstrukció, a nálunk fejlettebb szemléletmódú és főként anyagi helyzetű országokban azonban igen. Így a már meglevő két modelljük mellé (amelyek ugyanannak a gépnek az off-road, illetve szupermotó változatai) a február 18 és 21 között megrendezendő Swiss Moto kiállításon Zürichben immáron harmadik járművüket mutatják be. Az újdonság hordereje igen komoly lehet, hiszen még a villanyjárgány jellegét, kategóriáját is teljes titok övezi. A svájciak igen erős nemzeti öntudattal rendelkeznek, hiszen nem vitték el újdonságukat valamely nagy nemzetközi vásárra, elsőként a hazai közönségnek mutatják meg.
A magam részéről hiszek az elekromos motorkerékpárok létjogosultságában. Nyilvánvalóan a városi közlekedésben játszhatnak a jövőben elsődleges szerepet, ehhez azonban technikailag, főként akkumulátoraik terén fejlődniük kell. Bizakodjunk, hátha a svájci gyártó most valamilyen komoly újdonsággal rukkol elő!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Inkább az üzemanyag cellás burgmanból szerezzetek egy tesztpéldányt, nekem az ígéretesebbnek tűnik mint az akkumulátoros gépek
városi motorba, robogóba felőlem azt raknak amit akarnak, szempont ugyanis hogy halk legyen meg a nyomaték..de más kategóriába nem látnám szívesen.:)
Ha úgy néz ki, ahogy a ponyva alapján sejthetjük, akkor kéne!
Csak ne olyan semmire se jó drágaság legyen, mint az elödje.