Van, akinek a sportmotorok teljesítmény-orgiájáról nem a pályanapok és a minél jobb köridők elérése jut eszébe, hanem a stoppie, a wheelie, az erőcsúsztatás, a gumiégetés és a technikai kíméletlen, ugyanakkor nem rendeltetésszerű használata. Az alábbi látványos videóban, amely valószínűleg az első streetfighter gyakorlást rögzíti az S1000RR főszereplésével, Chris McNeil aknázza ki a bajor sportmotor képességeit kicsit másképpen, mint azt a tervezők képzelték.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
hogy ügyesek, nagyon tudják uralni a motort. De szerintem is vandálok. Nem kímélnek sem vasat, sem húst. Képesek ezek a stunt riderek normálisan motorozni? Tudják élvezni a ‘sima’ motorozás örömeit, szépségeit?
Ááááá szerintem kizárt. A szerelőm is stunt riderkedik és nincs is A kat. jogsija. Azt mondja minek, úgysem menne ki a gyilkosok közé.
2008-ban a Yamaha Mesterkurzuson együtt dolgoztam egész évben Babuval, aki pár évvel korábban a magyar fighter-mezőny elejébe tartozott.
Sokat beszélgettünk. Elég jól ment pályán is (de nem szeretett), legfőképpen pedig valami döbbenetes volt a motor-kontrollja. Ő azt mondta, ha csak simán motorozik, abban nem talál semmi érdekeset. Az Euroring célegyenesében mindig, de mindig egykeréken kellett mennie, és minden megállást az első keréken gurulva fejezett be. Így van bekötve…
Ami érdekes: az ő motorján még annak sem volt hangja, ha hatodikig felkapcsolt holtpont mögött egykerekezve. Ahhoz képest, mennyit füstölte a gumit, neki 5000 kilométerrel a motorjában, szezon végére több volt a hátsójában a profilmélység, mint az enyémen. Igaz, pont dupla olyan súlyom van…
kettőböl egyik sem élvezi a ‘normál’ motorozást. Biztos jófej emberek lehetnek azért. De számomra az igazi motoros, az nem a stunt rider!
Természetesen, ennek ellenére szívesen nézem a produkciójukat, mert félelmetes. Na nem az idióta amcsi, pályán jasszkarizókat!
mifelénk is szokott egy gyerek gyakorolgatni a gyáraknál a sok robogós simsonos kölök meg nézi:)
mondjuk 2-3szor láttam ilyen bemutatót és..hogy mondjam..elég volt
különösebben nem hatott meg….láttam, jó volt, ügyesek, azt kész!
(mint az eccernézős film)
de nagyon ujat egyik se tud már mutatni ahogy ilyeneken láttam…
az üveghangon tiltás, meg gumiégetés nálam a gépgyilkolás kategória:(
mindegy legalább ilyen is van.
Ügyes! Szerintem eléggé óvatosan bánt a motorral. Azt vettem észre, amikor stopie-t nyomott, akkor mennyire óvatosan tette le a hátsó kereket… Amúgy tisztelem őket, és bevallom, hogy nagyon jó lenne fele ennyire tudni a motort kezelni…
Remélem szárazkarteres a bömös.
Amúgy szeretnék Én így,
kilincselakarom mondani … -tényleg mivel is?- elöre menni a kanyaban!Ha másra nem is, arra nagyon jó lenne, hogy az ember alsója ne legyen csíkos, ha nem épp ideális a tapadás..
Bakker ez az erőcsúsztatás dolog egyre jobban tecc.