Fontos esztendő következik az Indian Motorcycle életében, hiszen egy új modell, és az ahhoz tartozó 108 köbincses blokk blokk bemutatásán túl egy komoly jubileum is aktuális a márka életében. Hiszen az első, 606 köbcentis, oldalt szelepelt kéthengeres motorjával szerelt, Scout névre hallgató modelljét éppen száz évvel ezelőtt mutatta be. Az ünnepi alkalomra két új kivitelt pakoltak össze. A Scout 100th Anniversary és a Scout Bobber Twenty névre hallgatókat. Az előbbiről már láttunk fotót, de most az utóbbi is bemutatkozott.
A jubileumi alkalomra összehozott mindkét kivitel az eredeti, 1920-ban a szalagról legördülő motort idézi meg. Csak ameddig a 100th Anniversary a lehető legtöbb részletében ragaszkodik a scout nagypapa külleméhez, addig a Twenty Bobber már a jelenlegi klasszikus divathullám tetején szörföl. Igen, természetesen mindkettő rettenetesen jól néz ki.
Mint időközben kiderült, a Twenty Bobber lesz a mindenki számára elérhető modell. A 100th Anniversery kivitelből ugyanis mindössze 750 darabot fognak gyártani, szóval igazi limited edition lesz.
A Twenty Bobber kivitel lényegében nem különbözik az alap Scout Bobber modelltől. A váz ugyanaz, és természetesen a benne helyet foglaló 1133 köbcentis, 94 lóerős V2-es csühögő is ugyan az. A pluszt az alapkivitelhez képest az ultracsinos, krómoszín küllős felni, a magasított kormány, az oldschool ülés, három új fényezés, plusz némi extra krómozás jelenti.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »