Az Onroad.hu kint volt a kiállítás első napján és élő videóközvetítést adott az eseményekről ebben a cikkben. A teljes képanyag ide kattintva érhető el. Az összefoglaló első része itt, a második része itt van.
A kamerát elfelejtettük felvételre állítani az elején, így a zongorakerekes Segway tesztkört, illetve a Zöld Rém részletes bemutatását csak azok látták, akik nézték az élő adást.
Cimkék:
A 2009-es EICMA-ról élő videóközvetítést adtunk. Az első bejelentkezést tartalmazza ez a videó.
Elolvasom »Motoros újságíró tollából, köztük az enyémből is, már annyiszor, és oly sok típus kapcsán papírra került a „kezdőmotor” kifejezés, hogy ciki leírni. A Honda VTR esetében azonban annyira indokolt, hogy ismét vállalom a klisét.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »
Lehet kicsit furcsa az ízlésem, de a moto guzzi fehér v12 nekem nagyon tetszett.Az első lámpa illetve az index kicsit fura volt de dögös a gép.És a csőrös ducati is nagyon bejön.A Kawák is szépek voltak.Köszönjük a videókat egy élmény volt!
Gondolomk nektek nem kevésbé.Jó lehetett élőben ott lenni, bár páran mi is ott lehettünk.Mégegyszer kösz.
” a tulajdonos egy maygar alapítású kinai márka.”
ez mit takar pontosan? mer erről semmit nem tuok!