A Rider Safety Commission, a Versenyzők Biztonsági Bizottsága soros ülését a malajziai motoGP futam után tartotta. Több téma megvitatása mellett Capirossi, a szervezet egyik alapító tagja felvetette a Balatonringen jövő szeptemberben esedékes verseny kérdését is. Az egykori 250-es kategóriában VB-címet szerző versenyző ugyanis nem hisz a pálya elkészültében, még a Dorna vezetőjének, Ezpelata kijelentésének sem hitt, aki kardoskodott a pálya időben elkészülte mellett. Szó szót követett, aminek az lett a vége, hogy a dologból fogadás született – ha lesz motoGP verseny a Balatonringen 2010-ben Capirex lesz kénytelen meghívni az egész bizottságot egy vacsorára, ha nem, Ezpelata fogja fizetni a bulit a társaságnak.
Magyar motorosként az ember csak kínjában mosolyog, mást nem tehet. A mai magyar politikai helyzet, a spanyol befektető és az egész történet egyre inkább egy szánalmas, igazi magyar történet – ha napirenden volna a groteszk Tanú harmadik részének elkészülte, jó alaptörténetet szolgáltatna ez az eset (is). Közben északi szomszédunknál szép csendben, különösebb médiacirkusz nélkül elkészült a Slovakiaring, októberben már volt lehetőség a tempós versenyekre tervezett aszfaltcsíkon autózni, motorozni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »