Nem tudom, hogy emlékeztek-e, de amikor a múlt év végén a Triumph bemutatta az új 1200 köbcentis Scrambler modelljét, akkor erősen nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy bebizonyítsák, a motorjuk rendelkezik valódi terepképességekkel. Ennek érdekében pedig azt találták mondani, hogy az XE változatot elindítják a Baja 1000 versenyen. Meredek vállalásnak tűnt, de olybá tűnik, hogy a britek nem vicceltek. A Mexican 1000 megmérettetésen már végig is mentek vele. Nem is rosszul!
Az eredeti foglalkozását tekintve stunt rider Ernie Vigil ugyanis az élmezőnyben vitte be a stílusos terepfagyizóst. A Scrambler a mezőny 5. helyén futott át a célvonalon a 450-es, 110 kg körüli raligépek között.
Pedig a Mexican 1000 sem a kisfiúk játszótere. Az 1660 kilométer hosszú, 5 napos esemény útvonala megegyezik azzal, amivel a Baja 1000 résztvevőinek kell megküzdeniük. Homok, sziklák, minden van, és ne feledjük el, hogy ezen Vigil egy szériaállapothoz és két mázsához közeli motorral ment végig. Minden elismerésünk!
Az öt napos megmérettetés alatt Scrambler XE majdnem hibátlanul ment végig. Az egyetlen fennakadást az okozta, hogy egy gyors szakaszon a hátsó gumiabroncs megadta magát. Vigil szerencséjére a szervízcsapat nem volt messze tőle, így egy gyors kerékcsere után folytatni tudta a versenyt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »