A világ egyik legszerethetőbb jelensége az, amikor egy komoly vállalat komolytalanra veszi a figurát. Persze az üzleti siker is motiválta a Hondát, amikor elkészítették a Monkey modernizált változatát. De kétség sem férhet hozzá, hogy az MSX125-ön dolgozni az egyik leghálásabb feladat lehetett az utóbbi években gyár berkein belül. Csak éppen egy baj van, pontosabban volt eddig. Ki nem találnád! Hiányzott egy oldalkocsi. Mármint eddig.

A nyolcadliteres mókagéphez – amit akár hiszel akár nem, a hónod alá is csaphatsz, és erről videófelvételes bizonyítékunk is van – az oldalkocsi eddig hiánycikk volt. Pedig egy buligépről van szó. Annyira, de annyira adja magát, hogy valahova lehessen pakolni a sört…
Az Industrial Moto azonban elébe ment a problémának. Jobb később, mint soha, ugye? Csupán egy apró hiba akad a történetben: 1600 zöldhasú, amerikai pénzt kérnek egy ilyen holmiért.

Azaz majd félmillió forintnyi zsetont. Na de hogyan is van az a mondás az éppen extrémen ideillő majommal és a banánnal?


Az oldalkocsi gyártója azt ígéri, hogy a kiegészítő eszközt gyerekjáték felszerelni és eltávolítani. A GUS névre hallgató holmi alapvetően egy nem túl kényelmes üléssel jön ki, de az szintén egyszerűen eltávolítható, a helyét pedig hasznos csomagszállító térként hasznosíthatjuk. Egyszerűen lehetetlen nem imádni…

Cimkék:
A gyártásra kész állapothoz nagyon közeli stádiumban lőttek egy jól sikerült kémfotót a vadonatúj Triumph Rocket 3 GT-ről.
Elolvasom »Sportosból túrázósba, menet közben? Nem is hangzik rosszul az elképzelés! A Honda éppen dolgozik az elképzelésen.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »