Az egyik leghíresebb francia endurance versenyen mutatták be a népszerű és kortalan nagy Bandit legújabb verzióit. A már ismert, vízhűtéses, 1255
köbcentiméteres soros négyhengeres régóta híres hamar ébredő nyomatékáról, ezt a tulajdonságát még tovább erősítették. A nehezen felfedezhető kozmetikai
változtatások változatlanul hagyták az összképet: aki olcsó, megbízható és komoly teljesítményű naked bike-ra vágyik, nem mehet el a Bandit mellett továbbra
sem figyelmetlenül. A naked verzió első lámpája a divatos, illetve lassan divatjamúlt csepp alakú darab, ami még az MV Augustán lett híres, és végigfutott
szinte az összes japán gyártó modelljein az évek alatt. Az igazi újdonság azonban a sikeres GSX650F mintájára elkészített GSX1250FA, mely kistestvéréhez
hasonlóan a GSX-R családra emlékeztető fejidomot, és teljes oldalidomot kapott. A sport-túra motornak nagyjából ennyi köze van a
sportmotorokhoz, azonban a rendelhető dobozrendszer és extra szélvédő azt mutatja, hogy a túrázásban még jobb lesz mint eddig. Végülis ennél olcsóbban nehéz
hozzájutni egy full idomos, erős, kényelmes bevált túramotorhoz, ugyanakkor nehéz lenne azzal vádolni a Suzukit, hogy egy igazán innovatív modellel álltak
volna elő. Ki tudja, ezekben a válságos időkben nem is biztos, hogy a vásárlók arra vágynak.
Minimális változtatások az új 1250-es Banditon