Minden motorgyártónak a legfontosabbak az elégedett vásárlók. A BMW most a jelenlegi és lehetséges vásárlói véleményére kíváncsi.
A bajor motorgyár az egyik legtekintélyesebb múlttal rendelkezik versenytársai között. A lassan 100 éves motoros ágazatuk most magukat a motorosokat kérdezi a jövőbeni folytatásról. A fejlesztési pályázatuk keretében olyan szokásos kérdésekre válaszolhatunk, mint a milyen legyen a jövő motorkerékpárja, milyen jellemzői legyenek, milyen áron kellene ezeket értékesíteni, milyen célra lehessen ezeket használni, milyen irányban kellene fejleszteni a motorokat, stb. A legjobb ötleteket díjazzák is, a főnyeremény 3000 svájci frank (mivel a pályázatot Svájcban írták ki).
Az ötleteket július 17-ig várja a cég. Az értékelés szempontjai összetettek, a technikai innováció, a vásárlói igényeknek való megfelelés, a megvalósíthatóság mind szerepet játszanak.