Motortörténeti kiállítás a Hondánál
Az aranyszárnyasoknál a márkaklubok külön területen képviselhették magukat
Barabás Attila Bamakót megjárt Transalpja – immáron szépen, lemosva
Sokat várnak tőle: Suzuki Gladius
Az Intruderekre már most nagyon sokan ültek fel egy fotó erejéig
A Full Gas versenycsapata külön standot kapott
M1 és R1: Valentino Rossi világbajnok gépe és a várva várt új ezres Yamaha sportmotor egy dobogón. Ezzel is a közös eredetre céloznak a hangvillások
Természetesen a stand közepén a V-Max büszkélkedik
Az új XJ-6
Természetes, hogy az RSV-4 áll a pódiumon, hiszen van mit csodálni rajta
Az örök klasszikus, amely nem tud kimenni a divatból. A műszaki tartalom természetesen a legmodernebb
Piros és fekete: a legerősebb széria-robogó két példánya különösen jól mutatott így
A Keeway igen tekintélyes standdal és hatalmas választékkal áll a nagyérdemű elé
Nem csak robogókkal, hanem egészen ígéretes megjelenésű kismotorokkal is
A Harley standján rengeteg szépséget érdemes megcsodálni
Valamint olyan érdekességeket is, mint a rendőrségi motorok, illetve a trike-riksa (biztos, hogy nem létezett eddig ilyen kategória!)
A Can-Am Spydert is nagy élmény lehet kipróbálni. Itt sajnos ráülni sem szabad
Kicsit beleszerettem a Vectrixbe. Főleg, miután gurultam vele egy keveset az A pavilonon belül
fotó: Gáti Csaba
Egy régi ismerős tér vissza hozzánk az idén: a megújult lengyel kismotor-márka, a Romet
A króm-fanatikusoknak is akad látnivaló
Az Euromotor kiállítási üzletében már nyitáskor nagy volt a nyüzsgés
Az eladók ugyanolyan lelkesen segítenek mindenkinek, mintha az üzletben vásárolna
Természetesen az is tud valamilyen szép motort hazavinni, aki kevesebbet szán rá: a modellboltban is igen komoly választék jelent meg
A büfé legstílusosabb kelléke a Suzuki blokkból készített sörcsap
Itt kérem kemény munka folyik!
Múlt és jelen az ORFK standján
A Bike Segély Alapítvány értékes kiadványából 50000 darabot osztanak szét ingyen a látogatók között. Érdemes sietni!