Az előző héten már beszéltünk arról, hogy felröppent annak a híre, hogy a KTM esetleg megvásárolná a Ducatit. Na már persze abban az esetben, ha a Volkswagen csoport eladná azt, amivel kapcsolatban időről időre előkerül a pletyka, de rendre hamisnak bizonyul. Minden narancssárga és fekete szín ura, Stefan Prier azonban más érdekes dolgokról is beszélt abban a bizonyos, a német ajkú Speedweek magazinnak adott interjúban.
Nem is kérdés, hogy a KTM CEO egy igazi kis pletykafészek. Az egyik rendkívül érdekes infó, amit elspoilerezett az, hogy az osztrákok bővülni készülnek a piacon. Azokra is gondolnának, akiknek a 390-es széria túl kicsi, a 790-es platform tagjai azonban túl nagyok, erősek vagy éppenséggel túl drágák. Ennek jegyében építtetnek egy új motorblokkot az indiai Bajaj céggel. Ha az eddigieket nézzük, akkor egy könnyű és erős kéthengeres lesz belőle. Azaz a KTM hagyományos elnevezéseit nézve egy 490 Duke és egy 490 Adventure jöhet? Feladná a leckét a japánoknak.
De itt még nem ér véget a dolog. Az osztrákok az eggyel nagyobb kategóriában is bővítenének a platformstratégiájukon. A 790 Duke és a 790 Adventure modell közé egy utcai használatra optimalizált túraendurót álmodott Stefan Prier. A narancssárga kátyúvadász 17-es kerekeken gurulna, de kijutna neki a hosszabb rugóútból is. Mint tudjuk, ez egy bevált recept.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Triumph háza táján nagyon igyekeznek azon, hogy visszatartsanak néhány kiszivárgott információt egy új Rocket III-ról.
Elolvasom »A Nürburgring egy legendás helyszín, ahová bárki elmehet: meg is teszik. Aztán pedig bekerülnek egy ilyen hoppá válogatásba.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »