Valami készül a BMW háza táján. És jószerivel az sem titok, hogy micsoda. A bajorok egy brutális, 1’800 köbcentis boxert adtak Yuichi Yoshizawának aés Yoshikazu Uedának, a Custom Works Zon műhely aranykezű motorépítőinek, hogy kezdjenek vele valami szépet. Lássuk be, ez sokkal hatásosabb egy semmit sem mondó, talán egy nagyon keveset sejtető teaser videónál.
Az “R18” névre hallgató motor rendesen fel is hívta magára a figyelmet. Az építőműhely izomból bezsebelte a jokohamai Hot Rod Custom Show “Best of Show Motorcycle” díját. Így pedig minden szempár óhatatlanul is a motorban dohogó újdonságra szegeződött. Egyszerűen mesés ez a történet, nem? Ha nem lenne igaz, akkor ki kellene találni!
A motorban található gigantikus boxer azonban valóban érdekes darab. Egyelőre egy protitípusról van szó, amiről azt érdemes tudni, hogy amellett, hogy 1’800 köbcentis, még levegő-olaj hűtéses is.
Bár maga a gyártó elég szűkmarkúan bánik az információval, a legnépszerűbb elméletek szerint elsősorban az amerikai piac meghódítására készülnek. Bár a legvalószínűbb forgatókönyv szerint az új blokk köré egy túramonstrumot emelnének, de még az is elképzelhető, hogy tesznek egy merész kirándulást a kicsit kihalófélben lévő cruiserek világában, ami egy nagyon dögös lépés lenne.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »