A BMW Motorrad környékén tesztelnek valamit a srácok. Az persze oké, hogy valami túra-sport gépről van szó, és első ránézésre talán sokatoknak beugrik egy ismerős forma, de mielőtt feltesszük a családi vagyont a fogadásra egy pillanatra időzzünk el rajta. A két lehetséges megoldás egy új BMW F850GT, de azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy ez egy új XR modell. Szerintetek?
Az idomok leginkább az S1000RR vonalait idézik. Könnyű belelátni egy új, jellegzetesen az éleket kiemelő formavilágot kapó XR-t. A képek tanúsága szerint azonban a benne lévő erőforrás a BMW soros kéthengeres, 853 köbcentiméteres erőforrása, ami az F850GS-ben és az F850GS Adventure-ben teljesít szolgálatot.
A kémfotókon szembetűnhet még, hogy a magas kialakítású motorhoz alacsonyra pozícionált ülést faragtak. A 17-es utcai kerekek és a rövidebb szabású rugók pedig azt mutatják, hogy a terepes felhasználás jobb, ha még csak eszébe sem jut majd az egyszeri tulajnak.
Amennyiben az F850GS prémiumságát tovább szeretnék görgetni, akkor a felszereltség tekintetében sem lesz hiány. Magas szélvédő, kanyar-ABS és kipörgésgátló alap, hogy lesz. De bátran számíthatunk legalább opcionális extraként gyorsváltóra, DynamicESA-ra, valamint LED-es világításra és csillogó-villogó TFT egérmozira.
Fotók: morebike.co.uk
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »