Íme egy újabb hír a nagyvilágból, ami egyre inkább tudatosítja bennünk, hogy a kétütemű erőforrások sajnos a múltidőt jelentik a motorozásban.
A kétütemű gépek sokáig a gyorsasági motorsport meghatározó szereplői voltak, és sokan még mindig nem hajlandók lemondani róluk. Néhány éve világossá vált, hogy a MotoGP királykategóriájának 2002-2003-as váltása után a kisebb, 250 illetve 125 köbcentiméteres géposztályok is a piaci verseny, a technikai fejlődés „áldozataivá válnak”. A hivatalos döntés idén megszületett, bár a 2011-es szezon, amikor is a 250 2T kategóriát felváltó 600-as négyüteműek bemutatkoznak, még távolinak tűnhet. Az Aprilia most értékesít 3 régebbi, a királykategóriában szereplő 500-as kétütemű versenymotort: szomorú mementója ez a gyorsasági motorsport változásának, közhelyes szólással élve így múlik el a világ dicsősége.
Mivel történelmi ritkaságokról beszélünk, ne számítson senki olcsó vételre: az RSW 500 V2 GP motorok a vastagabb pénztárcájú gyűjtők figyelmét kelthetik fel a leginkább – ki tudja, talán jó befektetés lesz.
Az Aprilia három motorját értékesíti:
1999-es évad, Harada motorja
2000-es évad, Harada motorja
2000-es évad, McWilliams motorja
Amennyiben érdekelne benneteket a részletek, a értékesítési oldalon megtaláljátok a tudnivalókat.