Attól a videótól, amit az Akrapovic kidobott nemhogy a szőr a hátamon, az alatta elfekvő szemölcs is vigyázzba vágja magát. Laza tiszteletadás ez korunk legdurvább motorjai előtt, jól ráérezve arra, hogy nem a méret a lényeg, hanem a hang. Az a bizonyos hang, amitől megborzongok, aminek a hallgatását képtelen vagyok abbahagyni, csak beakadt a lejátszás ebbe a videóba, mintha valmiképpen muszáj lenne újra és újra elindítanom. És hiába írtam arról pár napja, hogy az elektromos motorok korától félni nem kell, jó lesz. Ez a reklám úgy rúgott tökön a merev elképzeléseimmel és meggyőződéseimmel együtt, hogy menten attól koldultam.
A videóban gyönyörűen végigveszik korunk legdurvább gépeit és mindet szépen meg is szólaltatják. Szóval hangerőt feltekerni gyerekek, mindegy hogy valaki sornégy, vénégy, vagy kutyafüle párti, itt olvadozás lesz. Jó-jó, persze elismerem hogy a képi világ is lenyűgöző, de legyünk őszinték. Kit érdekel, amikor nyélgázon üvölt a Ducati 1299 Panigale? Nem is merem húzni nagyon az olvasó idegeit, itt a videó. Lássátok feleim szümtükkel!
Pedig nem is volt az olyan régen, hogy fura szemmel néztünk egy kis szlovén cégre, amikor mondták a haverjaink hogy mi van a motorjukon. Mi csak visszakérdeztünk, hogy akramicsoda? Aztán a kis hat fős cégecskéből egy nagy üzem lett, akik nem csak a titán alapú részletek kidolgozásában kerültek előkelő helyre, hanem például arra is megoldást kínálnak, ha a motoros szereti húzni a nyelét, de a lakótelepi garázsba már csendesen érkezne meg, hogy a fiatal anyukák ne gyilkos szemmel, inkább kacéran tekintsenek rá. Jobb is, ha Igor Akrapovic, a mester, a valamikori motorversenyző csak a kipufogók gyártásánál marad. Ha emlékszünk, akkor volt az úgy is, hogy elgurult a főnök gyógyszere, és bebizonyította, hogy mindenkinél csúnyább motort tud összelegózni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »