Chris Traber éppen a 14-es számú gyorsforgalmi úton haladt Santa Clarita térségében. Előtte a viszonylag sűrű forgalomban egy motor és egy szürke szedán vezetőjének egyre kiélesedő nézeteltérésére lett figyelmes, így azonnal elindította fedélzeti kameráját. Ahogy a kattintásvadász oldalak szokták mondani: ami ez után történt, azt sose gondoltad volna / nem fogod elhinni, stb… A motoros ugyanis az autó mellé hajtva lerúgta annak tükrét – vagy legalábbis biztosan az oldalába vágta a csizmáját. Erre az autós gondolkodás nélkül elrántotta a kormányt, hogy a betonfalnak préselje a motort. Aztán beindult a fizika okozta dominóeffektus – és a tömegbaleset innen zajlott a maga útján.
Már az alábbi néhány, a felvételből kiragadott kép is elképesztő. Ékes bizonyíték arra nézve, miért nem szabad nekikezdeni közúton, menet közben “lerendezni” akár a valós, akár a vélt sérelmeket. Hiszen sokkal kevésbé vagyunk urai járműveinknek, mint hinnénk – így azok pillanatok alatt valódi tömegpusztító fegyverré válhatnak.
A Chris Traber autójában levő kamera felvétele természetesen már a rendőrségnél van. A vizsgálatot elindították – minden bizonnyal előkerítik a motor vezetőjét is, aki felelni is fog tettéért. Hiszen alapvetően ő váltotta ki a balesetet – ráadásul meg sem állt a helyszínen.
A tanulság úgy vélem nagyon egyszerű. Bár a konkrét eset előzményeit nem ismerjük, de talán nem is kell. Hiszen nincs a világon olyan sérelem, amit ilyen módon kellene elrendezni. A kakaskodás eredményeképpen bármely résztvevő fél meghalhatott volna – legkönnyebben persze a motoros. Ebben az esetben ő volt a sértetlenül távozó, legkomolyabb veszélybe pedig egy ártatlan jármű utasai kerültek. Szóval aki nem bír a vérével, az álljon félre egy parkolóba, és ott verje ki a másik fogait – vagy veresse ki a sajátjait. Akkor legalább garantáltan csak nekik eshet bántódásuk!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »