Chris Traber éppen a 14-es számú gyorsforgalmi úton haladt Santa Clarita térségében. Előtte a viszonylag sűrű forgalomban egy motor és egy szürke szedán vezetőjének egyre kiélesedő nézeteltérésére lett figyelmes, így azonnal elindította fedélzeti kameráját. Ahogy a kattintásvadász oldalak szokták mondani: ami ez után történt, azt sose gondoltad volna / nem fogod elhinni, stb… A motoros ugyanis az autó mellé hajtva lerúgta annak tükrét – vagy legalábbis biztosan az oldalába vágta a csizmáját. Erre az autós gondolkodás nélkül elrántotta a kormányt, hogy a betonfalnak préselje a motort. Aztán beindult a fizika okozta dominóeffektus – és a tömegbaleset innen zajlott a maga útján.
Már az alábbi néhány, a felvételből kiragadott kép is elképesztő. Ékes bizonyíték arra nézve, miért nem szabad nekikezdeni közúton, menet közben „lerendezni” akár a valós, akár a vélt sérelmeket. Hiszen sokkal kevésbé vagyunk urai járműveinknek, mint hinnénk – így azok pillanatok alatt valódi tömegpusztító fegyverré válhatnak.

2: Az autós reflexből a motorosra rántja a kormányt – fel sem merül benne, hogy hány évet fog börtönben tölteni, ha „sikerül” megölnie!

3: A motoros rutinosan (és szerencsésen) talpon marad, az autós (aki teljesen béna amúgy) elveszti uralmát járműve felett és orral a beton elválasztóba csapódik

4: A tehetetlenül keresztbe sodródó szedán roncsa elkaszál egy ártatlan kisteherautót is – azonnal kiemelve hátsó tengelyét és felborítva azt

5: Az eredmény két rommá tört autó, ismeretlen mennyiségű sérült és egy karcolásokkal elhajtó motoros (amúgy természetesen cserbenhagyó elkövető)
A Chris Traber autójában levő kamera felvétele természetesen már a rendőrségnél van. A vizsgálatot elindították – minden bizonnyal előkerítik a motor vezetőjét is, aki felelni is fog tettéért. Hiszen alapvetően ő váltotta ki a balesetet – ráadásul meg sem állt a helyszínen.
A tanulság úgy vélem nagyon egyszerű. Bár a konkrét eset előzményeit nem ismerjük, de talán nem is kell. Hiszen nincs a világon olyan sérelem, amit ilyen módon kellene elrendezni. A kakaskodás eredményeképpen bármely résztvevő fél meghalhatott volna – legkönnyebben persze a motoros. Ebben az esetben ő volt a sértetlenül távozó, legkomolyabb veszélybe pedig egy ártatlan jármű utasai kerültek. Szóval aki nem bír a vérével, az álljon félre egy parkolóba, és ott verje ki a másik fogait – vagy veresse ki a sajátjait. Akkor legalább garantáltan csak nekik eshet bántódásuk!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Brazíliában elég furcsa lakóhelyet választott magának pár ezer méhecske: egy motoron hagyott bukósisak belsejében kezdtek el kaptárat építeni.
Elolvasom »Az amerikai Motus túra-sport gépe kapott egy meglehetősen igényes átdolgozást, amelynek következtében igazi vaddisznóvá változott!
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »