Herald Krugel, a BMW Motorrad Igazgatótanácsának elnöke a 2017-es év eddig eltelt időszakáról szóló beszámolójában említette meg a fenti információt. Semmi konkrétumot nem mondott, szó szerint ez hangzott el: “tizennégy új modellel készül a cég a 2018-as évre, így a vásárlók a különféle hajtásláncok széles köréből választhatnak”. Gondoljuk végig, mi mindenre számíthatunk (bár a bajorok is tudnak titkot tartani és rendszeresen okoznak komoly meglepetéseket).
Mielőtt rettenetes izgalomba jönnél: ne tedd. Az “újdonságok” egy része ugyanis biztosan csak modellfrissítés lesz, másik felükből pedig már jó néhányat ismerünk. Ott van például a K1600 Bagger, amely biztosan 2018-as modellként kerül majd a szalonokba. Aztán szintén kiszivárgott a megújuló F800GS utódja (érthetetlen módon ezt a típust mostanában évente átdolgozzák a bajorok), amely teljes megújulással F850GS néven folytatja karrierjét. Minden bizonnyal a teljes modellcsaládot magával rántja a frissülés, így az F700GS, az F800R és az F800GT is teljes változáson esik majd át. (A típusnevekre kattintva valamennyi modell tesztjét elolvashatod az Onroad.hu-n.)
Szintén biztosan frissülni fog 2018-ra az R1200GS Adventure, és az R1200R és R1200RS párost is átdolgozzák. Ezek a módosulások azonban nagy technikai forradalmat nem jelentenek, valószínűleg csak a megszokott időszakos faceliftekről van szó.
Sokan várják a teljesen új S1000RR-t, azonban ez a hírek szerint jövőre még nem érkezik meg. Ahogy az is biztos, hogy a Heritage sorozat idén négyre bővült modelljéhez sem nyúlnak 2018-ban. Sokkal valószínűbb, hogy a frissen indult legkisebb egyhengeres G310R-t (már teszteltük!) fejlesztik termékcsaláddá: a sportmotor változatról is olvashattunk már pletykákat, viszont a G310GS hivatalosan is bemutatkozott. Tehát nagyjából sejthető az irányvonal – és biztos, hogy valami kis meglepetést tartogat még nekünk a BMW…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »