Méltatlanul mellőzött zseni: BMW F700GS teszt

Új motor teszt
2016. július 23., szombat - Macko

A BMW F700GS típusát legtöbben csak kényszerű belépő modellnek tartják, pedig az ésszerűen gondolkozó motorosoknak maga lehet a tökély!

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

Csaba -
Nem ezt mondom már két éve? 🙂

Macko -
Vitatkoztam veled? 🙂

Franky97 -
Nagyon érdekes, tényszerű volt a teszt, mentes minden nagy szavaktól. Azt hiszem hogy ez a motor éppen ezt a szellemiséget hordozz magában. Nem akar kitűnni, de a rábízott dolgokat maradéktalanul, megbízhatóan hozza le. Ilyen típusú motorokból kellene több, mert a hazai utak állapotát ismerve, ennél több szinte felesleges. Jóindulatú, kezelhető gép, a mindennapokra az egyik legjobb. Érdekes egyik motorkereskedő ismerősömnél járva, elmondta a tapasztalatát, hogy ahogy kijött a jó idő, többen is nagy motort akartak vásárolni (értsd 1000 sportmotort). Egyszerűen nem akarnak tudomást venni olyan motorokról mint az SV 650, Bandit 600, helyette a ZX-10, GSX-R 1000-t kerestek, miközben motoros tudásuk a közelében sincs ezeknek a motoroknak. Volt olyan hétvége ahol 3 motoros halt meg, kb. 50 km-n belül. Elsődleges ok minden esetben a sebesség helytelen megválasztása volt. Ebben valahol a marketingesek is ludasak, mert ha megnézzük a hirdetéseket, akkor az olyan nagy hatású, kissé álomvilágszerű szövegek, abszolút félrevezetőek és a valódi értékekkel bíró motorok ezek után már a futottak még kategóriájába kerülnek, ami óriási hiba, hiszem emiatt akár ha 1 emberélet megmenthető lenne, az sem lenne kevés szerintem.

XYZ -
A kevesebb néha több…

vilmo -
Ez a moci a következő okok miatt nem fogy: Vstrom, Versys, NC. Ez a japóknak hazai pálya, BMW ott nehezen fogja meg őket. Valami csont egyszerű 750-es boxerben viszont lehetne fantázia, nem értem miért hagyják meg az Uralnak.

Macko -
Vilmo: ha egymás után kipróbálsz egy NC750-et és egy F700GS-t, azonnal ki fogod fizetni ennek a felárát. Egy V-Strom 650 esetében ebben már nem vagyok ennyire biztos. 🙂

vilmo -
OK köszi, DL650-em van 🙂 NC-t egyszer próbálhattam egy rövid körön, a DCT tetszett de komolyabban vallatóra fogni nekem nincs lehetőségem.

Előző bejegyzés

Komfort és biztonság: Alpinestars GTS Gore-Tex kesztyű és Toucan csizma

2016. július 20., szerda
Tartósteszt

Következő bejegyzés

Színes egyéniség: Icon Alliance GT Primary bukósisak teszt

2016. július 28., csütörtök
Bukósisak teszt

Ezeket olvastad már?

Készülés a Dakar Rally-ra: interjú Horváth Lajos “Laller”-rel

2017. november 22., szerda

Laller teljesen amatőr versenyzőként első Dakarját feladta, de azóta is keményen küzd, hogy álma valóra váljon. Alaposan elbeszélgettünk vele.

Elolvasom »
Interjú

Tökéletes védelem az Alpinestars protektorrendszerével

2017. november 15., szerda

A motorosok védelméről megoszlanak a vélemények. Most nem észosztás jön, csupán néhány valóban csúcsszintű Alpinestars protektort mutatunk be. (x)

Elolvasom »
Termékbemutató

Gyönyörű, békés lelkű kalandor: Honda CRF250 Rally teszt

2017. november 10., péntek

A Honda optikailag mindent beleadott apró kalandmotorjába, amit lehetett. Műszakilag ugyanez nem igaz, de a CRF250 Rally így sem egy rossz gép.

Elolvasom »
Új motor teszt

Vidd magaddal az energiát: ADATA P20000D powerbank teszt

2017. november 04., szombat

Aki szokott motoros túrákra járni, annak hasznos társa lehet egy megbízható hordozható akksi. Az egyik legjobb a piacon az ADATA. (x)

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Hirdetés

Hirdetés