Méltatlanul mellőzött zseni: BMW F700GS teszt

Új motor teszt
2016. július 23., szombat - Macko

A BMW F700GS típusát legtöbben csak kényszerű belépő modellnek tartják, pedig az ésszerűen gondolkozó motorosoknak maga lehet a tökély!

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

Csaba -
Nem ezt mondom már két éve? 🙂

Macko -
Vitatkoztam veled? 🙂

Franky97 -
Nagyon érdekes, tényszerű volt a teszt, mentes minden nagy szavaktól. Azt hiszem hogy ez a motor éppen ezt a szellemiséget hordozz magában. Nem akar kitűnni, de a rábízott dolgokat maradéktalanul, megbízhatóan hozza le. Ilyen típusú motorokból kellene több, mert a hazai utak állapotát ismerve, ennél több szinte felesleges. Jóindulatú, kezelhető gép, a mindennapokra az egyik legjobb. Érdekes egyik motorkereskedő ismerősömnél járva, elmondta a tapasztalatát, hogy ahogy kijött a jó idő, többen is nagy motort akartak vásárolni (értsd 1000 sportmotort). Egyszerűen nem akarnak tudomást venni olyan motorokról mint az SV 650, Bandit 600, helyette a ZX-10, GSX-R 1000-t kerestek, miközben motoros tudásuk a közelében sincs ezeknek a motoroknak. Volt olyan hétvége ahol 3 motoros halt meg, kb. 50 km-n belül. Elsődleges ok minden esetben a sebesség helytelen megválasztása volt. Ebben valahol a marketingesek is ludasak, mert ha megnézzük a hirdetéseket, akkor az olyan nagy hatású, kissé álomvilágszerű szövegek, abszolút félrevezetőek és a valódi értékekkel bíró motorok ezek után már a futottak még kategóriájába kerülnek, ami óriási hiba, hiszem emiatt akár ha 1 emberélet megmenthető lenne, az sem lenne kevés szerintem.

XYZ -
A kevesebb néha több…

vilmo -
Ez a moci a következő okok miatt nem fogy: Vstrom, Versys, NC. Ez a japóknak hazai pálya, BMW ott nehezen fogja meg őket. Valami csont egyszerű 750-es boxerben viszont lehetne fantázia, nem értem miért hagyják meg az Uralnak.

Macko -
Vilmo: ha egymás után kipróbálsz egy NC750-et és egy F700GS-t, azonnal ki fogod fizetni ennek a felárát. Egy V-Strom 650 esetében ebben már nem vagyok ennyire biztos. 🙂

vilmo -
OK köszi, DL650-em van 🙂 NC-t egyszer próbálhattam egy rövid körön, a DCT tetszett de komolyabban vallatóra fogni nekem nincs lehetőségem.

Előző bejegyzés

Komfort és biztonság: Alpinestars GTS Gore-Tex kesztyű és Toucan csizma

2016. július 20., szerda
Tartósteszt

Következő bejegyzés

Színes egyéniség: Icon Alliance GT Primary bukósisak teszt

2016. július 28., csütörtök
Bukósisak teszt

Ezeket olvastad már?

Keleti nyitás: BMW G310R premier teszt

2017. május 19., péntek

A BMW számára eddig ismeretlen szegmensben is kipróbálja magát. Vajon milyen az Indiában gyártott motor, a G310R európai szemmel?

Elolvasom »
Új motor teszt

Kedvező árú mindenes: Adrenaline Pro Touring túraruha tartósteszt

2017. május 17., szerda

Tartóstesztre érkezett az Adrenaline Pro Touring háromrétegű túraruházata. Mielőtt egész éves nyúzásnak tesszük ki, ismerkedjünk meg vele!

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Hogyan készüljön jó fotó a motorunkról?

2017. május 11., csütörtök

Legtöbbünknek vágya egy szép fotó kedvenc motorjáról. A készülék viszont nem elég a gusztusos végeredményhez. Tessék, néhány tipp a jó képekhez!

Elolvasom »
Technika

Belvárosi hipszter: Triumph Street Twin teszt

2017. május 09., kedd

A klasszikus vonulatba illeszkedő Street Twin-ről először azt gondolnánk, hogy egy régimódi hobbimotor. Ennél nagyobbat nem is tévedhetnénk.

Elolvasom »
Új motor teszt

Hirdetés

Hirdetés