Méltatlanul mellőzött zseni: BMW F700GS teszt

Új motor teszt
2016. július 23., szombat - Macko

A BMW F700GS típusát legtöbben csak kényszerű belépő modellnek tartják, pedig az ésszerűen gondolkozó motorosoknak maga lehet a tökély!

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

Csaba -
Nem ezt mondom már két éve? 🙂

Macko -
Vitatkoztam veled? 🙂

Franky97 -
Nagyon érdekes, tényszerű volt a teszt, mentes minden nagy szavaktól. Azt hiszem hogy ez a motor éppen ezt a szellemiséget hordozz magában. Nem akar kitűnni, de a rábízott dolgokat maradéktalanul, megbízhatóan hozza le. Ilyen típusú motorokból kellene több, mert a hazai utak állapotát ismerve, ennél több szinte felesleges. Jóindulatú, kezelhető gép, a mindennapokra az egyik legjobb. Érdekes egyik motorkereskedő ismerősömnél járva, elmondta a tapasztalatát, hogy ahogy kijött a jó idő, többen is nagy motort akartak vásárolni (értsd 1000 sportmotort). Egyszerűen nem akarnak tudomást venni olyan motorokról mint az SV 650, Bandit 600, helyette a ZX-10, GSX-R 1000-t kerestek, miközben motoros tudásuk a közelében sincs ezeknek a motoroknak. Volt olyan hétvége ahol 3 motoros halt meg, kb. 50 km-n belül. Elsődleges ok minden esetben a sebesség helytelen megválasztása volt. Ebben valahol a marketingesek is ludasak, mert ha megnézzük a hirdetéseket, akkor az olyan nagy hatású, kissé álomvilágszerű szövegek, abszolút félrevezetőek és a valódi értékekkel bíró motorok ezek után már a futottak még kategóriájába kerülnek, ami óriási hiba, hiszem emiatt akár ha 1 emberélet megmenthető lenne, az sem lenne kevés szerintem.

XYZ -
A kevesebb néha több…

vilmo -
Ez a moci a következő okok miatt nem fogy: Vstrom, Versys, NC. Ez a japóknak hazai pálya, BMW ott nehezen fogja meg őket. Valami csont egyszerű 750-es boxerben viszont lehetne fantázia, nem értem miért hagyják meg az Uralnak.

Macko -
Vilmo: ha egymás után kipróbálsz egy NC750-et és egy F700GS-t, azonnal ki fogod fizetni ennek a felárát. Egy V-Strom 650 esetében ebben már nem vagyok ennyire biztos. 🙂

vilmo -
OK köszi, DL650-em van 🙂 NC-t egyszer próbálhattam egy rövid körön, a DCT tetszett de komolyabban vallatóra fogni nekem nincs lehetőségem.

Előző bejegyzés

Komfort és biztonság: Alpinestars GTS Gore-Tex kesztyű és Toucan csizma

2016. július 20., szerda
Tartósteszt

Következő bejegyzés

Színes egyéniség: Icon Alliance GT Primary bukósisak teszt

2016. július 28., csütörtök
Bukósisak teszt

Ezeket olvastad már?

Biztonság melegben és hűvösben is: Adrenaline cuccok a MotoPartsShopban

2017. június 15., csütörtök

A MotoPartsShop.hu kínálatában megjelentek a nagyon jó ár-érték arányú Adrenaline ruhák. Egy kevlár farmert és egy hálós dzsekit mutatunk be.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Univerzális kategóriateremtő zseni: Honda X-ADV teszt

2017. június 10., szombat

A Honda piacra dobott egy olyan öszvért, amit nehéz bárhova is besorolni: tereprobogó és túramotor egyben. Az X-ADV egész brilliánsan sikerült!

Elolvasom »
Új motor teszt

Motoros túrázás – kalandok Európa útjain

2017. június 08., csütörtök

Hiánypótló kiadvány jelent meg a közelmúltban, amely rendkívül informatív és szórakoztató. Kötelező olvasmány minden motoros túrázó számára!

Elolvasom »
Könyvajánló

Fantasztikus 48 óra az osztrák várkastélyok között

2017. június 04., vasárnap

Egy újszerű motoros teljesítménytúra zajlott le május utolsó hétvégéjén. 48 óra csodálatos tájakon és mesés útvonalon, remek hangulattal.

Elolvasom »
Túrabeszámoló

Hirdetés

Hirdetés