Ha most annyi centem lenne, ahány napot az emberiség eltöltött orosz menetrögzítő kamerák felvételeinek nézegetésével, akkor ezt a hírt egy balii bungaló teraszáról diktálnám a csicskásomnak műholdas telefonon. Ez a csodálatos nép nem hogy nem tiltja a fedélzeti felvevők használatát – mint teszik azt egyes nyugati országokban -, hanem egyenesen sportot űznek a videózásból. Gyakorlatilag a banyatankos néni fellökésétől a fegyveres konfliktuskezelésen át egészen a meteorbecsapódásig mindent megnézhettünk. Talán egyetlen kivétellel: én speciel soha nem láttam még oldalkocsis motort balesetezni.
Lehet, hogy nagyapáink korában ez mindennapos volt, de mióta ezek a jószágok kikoptak az útjainkról, már biztonságos közlekedés közben látni őket is rendkívüli dolog. Most azonban az internet végtelenül mély mocsara ezt böffentette elém hiánypótlásul:
Valóban szerencse, hogy a nem tökéletesen sikerült elkerülési kísérlet végére éppen csak az oldalkocsi szélével kapták el az autó elejét, így bár felborultak és mindketten elhagyták a fedélzetet – szegény mami még az oldalkocsiból is kiesett -, láthatóan sértetlenül vészelték át a kalandot. Sőt, a jó öreg kőkemény vasból készült orosz technikában is biztosan sokkal kisebb anyagi kár keletkezett, mint a szabálytalan személygépkocsiban.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »