A király meztelen

Új motor
2015. július 25., szombat - BigAdam

Kevés motort vártak jobban a fanatikusok mint az új Africa Twint. A király megérkezett és most minden kiderült róla.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (13 hozzászólás)

Szabo Laly -
Nekem, nagyon tetszik. Lehet, hogy el is dőlt, mi lesz a VFR után. 🙂 Egy analóg fordulat illetve sebességmérőt inkább illene. De így is szép lett.

XYZ -
Na ez tetszik,a legdögösebb nagy enduró jelenleg (szerintem). Mondjuk lehetett volna kicsit könnyebb.

Szabo Laly -
Legyen nagy és könnyű? Ez szerintem a tudomány mai állása szerint nem a tartósság kombinációja ebben az árkategóriában. Én inkább a tank méretét fájlalom… Ne má’, hogy a VFR-emnek nagyobb tankja van min ennek a világjárónak… De ennek ellenére is a kell kategória tagja. 🙂

wazabby17 -
Remélem lesz belőle egy utcaibb változat is mondjuk 26-30 literes üzemanyag tartállyal, és 19″-es első kerékkel. én nagyon várom 😀 De addig is a Varadero 1000 marad az Isten! Reméljük ezen már van üzemanyagszint mérő 😛 Vara-n sajnos nincs… de a varadero-n úgyse kell 400 km-nél előbb tankolni. Pont BP-KRakkó távolság, leszállás nélkül teljesíthető 😛 Mackó, régebb említetted, hogy Moto guzzi stelvio teszt van kilátásban. Mi a hír róla? Széles utat!

vilmo -
Amit rebesgettek korábban, 200 kg körüli tömeg irreális elvárás. Képek alapján a kipuffanó nem tetszik, útban lesz a dobozolásnál. 12V aljzat elvileg látszik, GPS és itiner felfogatás remélem lesz valami rendes gyári megoldás. Ne kelljen már aftermarket cuccot odaokosítani egy csúcsmodell terepjáróra 🙂 Utcaibb változat ebből szerintem nem lesz. Ott a Crosstourer, Crossrunner, NC-k, abból lehet választani.

wazabby17 -
hát jobb ha lesz… a Crosstourer, crossruner, nc-k olyan rondák, hogy rájuk nézni sem lehet. A vfr1200- óta a honda motorok eléggé csúnyácskák, addig cbr1100 xx volt a legszebb, pan european se csúnya. Az új africa twin mondhatni elég jól néz ki, és nem követi a crosstourer, crossruner formatervét hálistennek 🙂 Értem én, hogy az NC sorozat nagy tömeggyártásra volt hivatott, meg jó mindenre, de semmi karaktere nincs.

Szabo Laly -
vilmo: ha jól látom a műszerfalat mutató fotón, a plexinél van egy cső, amihez lehet fogatni GPS-t.

bogenschutze -
Hondáék elkészítenek egy új motorot, és jellemző a mostani összes Hondára jellegtelen gyenge és semmitmondó ez is. Miért kell nekik gyengébbet egyszerűbbet sótlanabbat csinálni? Ez arra lesz jó, hogy Yamaháék Super Ténéré motorja vagy a Kawasaki Versys 1000 felértékelődik. Ezek bármelyike jobb választás.

Szabo Laly -
Ettől szép a világ. Neked azok tetszenek, nekem meg inkább ez. Én örvendek, hogy most ilyen világban élünk, amikor van miből válogatni. Pár évtizede, nem volt ilyen tág a kínálat. Ha meg azok felértékelődnek, ez meg le, ennek én csak örvendeni tudok. Bárcsak ez lenne a helyzet régi Africa Twin-nel… 🙂

TermonuklearisCsatamenyet -
Nemrég kaptam egy levelet a Honda Dream-től: “A modell várhatóan 4.098.000 forinttól lesz elérhető. (kisker reg. adóval)”

Macko -
Azt kicsit felszereled, és 4,5-5 között megáll. Ez is a reális ára a versenytársakhoz viszonyítva. Nem lesz rossz vétel én úgy gondolom!

bogenschutze -
Az, hogy ennyi az tény. De az hogy drága de nagyon az is tény. És nem a fizetésekhez képest (persze ahhoz is) hanem a versenytársakhoz képest. Ilyen kis telesítménnyel, ilyen nagy súllyal és ilyen magas árral nem hiszem, hogy néhány márkafan-on kívül más racionálisan gondolkodó venne belőle. Szinte az összes márkának van olyan túraenduro-ja ami erősebb, szebb, olcsóbb, és könnyebb ennél.

vilmo -
Olyan apróságok mint teljesítmény és nyomaték leadás, áttételek, gázreakció, fék, futómű, ergonómia stb és főleg ezek harmonikus egysége (vagy annak hiánya) nem szokták zavarni a katalógus búvárokat. Ők néhány kép és szám alapján vágják hogy tré a gép mert a szomszédban hárommal több lovat adnak két petákkal olcsóbban.

Előző bejegyzés

Leveti láncát a KTM

2015. július 22., szerda
Érdekesség

Következő bejegyzés

185 ezer motorkerékpárt hív vissza a Harley-Davidson

2015. július 28., kedd
Visszahívás

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt