A motorgyártás egyik legnagyobb és leghosszabb beetetőkampánya után (1, 2, 3) végre mindent megtudunk a túraendurók új királyáról a CRF1000L Africa Twin-ről.
Az adatok és fotók természetesen “véletlenül” szivárogtak ki kicsit idő előtt, de utólag a Honda elismerte azok valódiságát. Az biztos, hogy nem lett pehelysúlyú rallymotor belőle, mivel még a manuális váltóval is két mázsa feletti a tömege szárazon(!). Menetkészen DCT-vel és ABS-szel már közel negyed tonnát nyom és az üzemanyagtartály mérete is csalódás, mivel csak 18,8 literes.
Teljesítménye messze elmarad nem csak a konkurenciától, hanem még az előzetesen vártaktól, “csak” 95 lóerő és 98 Nm lett. (Ez egy igazi offroad kalandornak természetesen nem kevés, csak majd a katalógusokban mutat rosszul.)
A király csöppnyi magyar piacra szánt árát természetesen még nem kötötték az orrunkra, de tessenek addig gyönyörködni a videóban, amin az látható, hogyan nem fogják használni soha az eladott Africák 95 százalékát.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »