Ezt nem én állítom, ezt az univerzum harsogja a képünkbe. Akinek nem tetszenek az általa épített motorok, az kérem most kapcsolja ki a számítógépét, bandukoljon le a garázsba, és bámulja szemvérzésig a saját, unalmas motorját, amin a legnagyobb építés a szett kínai eloxált fék és kuplungkar az ebay-ről, egy nagyon merész cbr-gsxr-yzf feliratú felnicsíkkal kombinálva.
Az általa épített sportmotorok, supermonok, superlotyók, chopperek és bagsterek mind stílusos, minden részletükben átgondolt darabok, amikkel odaverősen lehet motorozni, ellentétben sok “tuning”motorral, amivel talán a sarkon sem tudsz gyorsabban befordulni mint a gyári összeállítással.
Sands kétszeres AMA 250GP bajnok, úgyhogy tudja mit és miért csinál egy motoron. Most csináltatott egy olyan promóvideót, amihez sok hozzáfűznivalóm nincs. Tessék elindítani, kitenni teljes képernyőre, és megnézni legalább tízszer egymás után. Vasárnapra tökéletes program.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »