A Triumph Street Triple a maga nemében egy zseniális motor, kiváló háromhengeres erőforrással és százhat lóerővel. Az idei év során nekünk is volt szerencsénk kipróbálni, hogy mit tud a gép – ezzel szemben Indiában hatalmas botrány robbant ki a motorral kapcsolatban. A katalógusadatok nem csak az óvodában fontosak, hanem bizony a tényleges motorválasztásnál is szempont, ezt viszont figyelmen kívül hagyta a Triumph indiai importőre.
A vásárlók abban a hitben tették le a vételárat a Triumph kasszájánál, hogy az ódákba foglalt erőforrással szerelt vasat viszik haza, ehelyett a helyi viszonyokhoz igazított nyolcvan lóerős teljesítmény köszönőviszonyban sincs a katalógusban szereplő értékkel. A rossz minőségű benzinhez optimalizált változatot egyébként Brazíliába is szállítják, ám az ottani kereskedések erről tájékoztatják a vevőket.
A félrevezetés csakis a hanyag indiai importőrnek tudható be, ők nem gondoskodtak arról, hogy a weboldalukon a Street Triple adatlapján a helyes érték szerepeljen. Ezért kártérítést szolgáltatnak a szomorú ügyfeleknek – két lehetőséget kínálnak: vagy elfogadják a felkínált 400’000 forintnyi készpénzt, vagy közel 600’000 forint értékű kiegészítőt választhatnak a már meglévő herélt Street Triple motorjukhoz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »