Egyes vélekedések szerint a sör nem alkohol, a medve nem játék és a motor színe fekete. Valószínűleg a Rough Crafts dizájn műhelyben is ismerik ezt a fajta életszemléletet, és a számos grafikai alkotás mellett a motorok egyedivé alakításától sem rettennek vissza. Sokat nem kellett agyalniuk a most bemutatott motorral, ugyanis egy az egyben fekete az egész járgány. A tajvani illetőségű cég fogott egy 2009-es Harley Davidson Fat Bobot és tetőtől-talpig befeketítette azt.
Nem volt elég az éjszaka sötétjét idéző színvilág, az első és hátsó futómű módosításával még alacsonyabbra ültették az amúgy sem túl magas amerikai bringát. A fényes és matt elemek kiválóan harmonizálnak egymással – a jelenlegi motor alapjául szolgáló Iron Guerilla fantázianevű gép még itt-ott tartalmazott fémszínű elemeket is, azonban a mostani holmin még a teleszkópok becsúszószárai is koromsötéten csillognak.
A tizenhat colos kerekek Arlen Nesstől származnak, ahogyan a fékek is. Az első traktus nem csak a sárvédő nélküli kerékkel hívja fel magára a figyelmet, hanem a ráccsal borított fényszóró is feltűnő jelenség. Számos alkatrésze egyedi készítésű, így a légszűrőház, a fékpedál, vagy a formás üzemanyagtartály is.
A közúti használhatóság érdekében a vázat csak minimális mértékben módosították és a motorblokkot is megtartották. A közel ezerhatszáz köbcentis V2-es erőforrást saját készítésű légszűrőn és kipufogócsöveken keresztül lélegeztetik.

Az erőforrás és a váz szinte változatlan, azonban a futóművet rövidebbre vették, hogy még jobban hasaljon a Harley
Nem mindennapi kétkerekű ez a csupa fekete Harley, de ha végigböngésszük a Rough Crafts oldalát, akkor láthatjuk, hogy egyik bringájuk sem nevezhető egyszerű járgánynak. Elég csak véletlenszerűen rápillantani valamelyik alkatrészére – ha szeretjük a feketét, hosszú percekig gyönyörködhetünk a motorban.
Cimkék:
Ténylegesen bezárták a Horex GmbH üzemét, nem gyártanak több VR6-os motorkerékpárt Augsburgban. Nem érkezett befektető, aki megmenthette volna a céget.
Elolvasom »A legtöbb motoros tart a vadaktól, mégpedig joggal. Egy közutat keresztező állat nagyon veszélyes, főleg ha nem róka vagy őzike, hanem elefánt.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »