Az MV Agusta hiába próbálta rejtegetni a legújabb típusát, most mégis napvilágot láttak a róla készült gyári fotók. Esetleg szándékosan etetik a népet? Mindegy is, a lényeg, hogy a Dragster 800 RR rendkívül feltűnő ezzel az új összeállítással – nem csoda, hogy a gyárban féltett titoknak számított eddig.
Ízlésről vitatkozni teljesen felesleges, a Dragster RR eléggé megosztóra sikerült, de ez egy különleges motorokat gyártó vállalatnál nem számít merész húzásnak. A piros-fehér színösszeállítás egy kissé eltúlzottnak tűnhet a visszafogottabb piros-fekete variánssal szemben, ám el kell ismerni, hogy igazán hatásos a fűzött fehér felnik látványa ezen a motoron – bizonyára mindenhol, ahol csak végig gurul majd, rengeteg szempár kíséri az útját és a parkolóban is számos ember fogja körülállni a gépet. A Kineo felniken kívül a vörösre eloxált Marzocchi teleszkóp sem a gép szerény mivoltát hangsúlyozza és a beépített rajtautomatika irányt mutat a felhasználási terület felé.
Korábban rebesgették, hogy a feltöltős motorral érkezik a Dragster, de ez a 800 RR esetében is elmarad. Nem tudni, hogy bármiféle motortuninggal szolgál-e az új típus, ám alapjában véve sem egy gyenge motorbicikliről van szó – a 800-as háromhengeres 125 lóerőt szabadít fel és ezzel könnyedén mozgatja a szárazon mindössze 167 kilós járgányt.
A hivatalos bemutatóra november 3-án kerül sor a milánói seregszemlén, az EICMA-n – addig a galériában található többi képből csemegézhetünk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »