Kőkemény kékvérű kalandor: Triumph Scrambler 900 teszt

Új motor teszt
2014. április 22., kedd - Macko

Elődeivel évtizedeken át nyerték a legnagyobb terepversenyeket. Nézzük, mit tud a klasszikus külsejű ősendúró mai változata, a Scrambler!

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

XYZ -
Mindig is tetszett és a tesztet látva erősen rákívántam.Kicsit a fék lehetne jobb és a súly is alacsonyabb,de ez így is nagyon frankó szerkezet. Viszont bár nem vagyok nagy híve a sok elektronikus bizbasznak,azért az ABS szerintem ma már alapnak (legalábbis választható extrának) kéne lenni egy ilyen oldszkúl gépben is.

verpe -
Nagyon jó lett ez a videós teszt! Persze a motor is csúcs, főleg a hangja.

Helmets on -
Nagyon jó, nagyon szép, csak terepre sajnálnám, eldől egyszer vagy kavicsfelverődés miatt karcos lesz…hát, szívbajt kapnék… Hang: Az Arrow-nak tényleg jo(bb) a hangja, a gyári elég „vékony”…de az viszont sokkal szebben néz ki. Amúgy 270-es elékelésű…hogy V2-es hangja legyen, szerintem ez hallatszik is, mint a Speedmasternél…szóval nem a 360-fokos hagyományos, emiatt is dögös a hangja.. Fék: Na látod, ilyenre mondom hogy 4 ujjas, nem kettő:) A 106 mm (a bonneville-eken csak 100) hátsó rugóút meg tényleg nagyon kevés, ennyi már utcára sem elég lassan, amilyen fos utak vannak…bár kis sebességnél, poroszkálásra nem akkora gond. Ha már Arrow: egy kartervédőt (van gyári) tehettek volna még rá…

Alacsony ülés, magas színvonal – Harley-Davidson Low Rider teszt -
[…] Azért is volt szembeötlő a csendesség, mert előtte néhány nappal volt szerencsém egy Triumph Scramblert kipróbálni, amely fele ennyi köbcentivel, de ugyanennyi hengerrel és egy tisztességes Arrow […]

Triumph Scramblerrel az őserdőbe -
[…] Triumph Scrambler mennyire jó retró terepmotor, akkor olvassátok el a tesztünket a típusról: Kőkemény kékvérű kalandor. Ma már túlságosan is el vagyunk kényeztetve rugóúttal és egyéb elengedhetetlennek gondolt […]

Moto Mash Von Dutch 400 – scrambler a franciáktól – Onroad.hu -
[…] mint divatirányzat. Nincs ez másként a motorok piacán sem: számos gyártó kínál valamiféle múltba visszatekintő, ám modern technológiával készült kétkerekűt. Mindenki a maga ízlése és pénztárcája […]

Előző bejegyzés

Helyes alapok nélkül nincs motoros vezetéstechnika sem

2014. április 15., kedd
Túlélés

Következő bejegyzés

Ha nincs motorod, bérelj! Bemutatkozik a Moto24

2014. április 30., szerda
Szolgáltatás

Ezeket olvastad már?

Megérkezett a 2026-os Honda CB1000F: A 80-as évek legendája modern szívvel

2025. december 20., szombat

A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".

Elolvasom »
Újdonság

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró