Ha nincs motorod, bérelj! Bemutatkozik a Moto24

Szolgáltatás
2014. április 30., szerda - Macko

Hosszú útra indulnál, de nincs hozzá való motorod? Semmi akadálya, bérelj akár BMW R1200GS-t! Vár a Moto24 új szolgáltatása.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (11 hozzászólás)

Moto-Cat -
Én úgy érzem, az, aki egy évben csak öt napra, vagy tízre ülne motorra, az inkább ne is üljön rá. Nincs meg a kellő tapasztalata ahhoz, hogy elvezessen egy nagy motort, csomagokkal, főleg ha utast is visz. Az nagy felelősség. Menjen inkább kocsival. Persze ez az én véleményem. Biztos van olyan, aki másként látja.

johnny -
Moto-Cat: Én ezt másként látom. 12 éve motorozok nagy motorokkal, általában hosszabb túrákra megyek, nem mondanám már magam kezdőnek. Egy éve nincs motorom, bizonyos okokból el kellett adnom. Idén lakásvásárlás miatt megint nem veszek, se pénzem, se időm nem lenne rá. Ellenben fogok bérelni egyet most májusban, mert hívtak egy hosszú hétvégés túrára és már viszket a tenyerem. 🙂 Azt gondolom, ezek azok az esetek, amikor jobban megéri a bérlet, mint a saját motor.

Moto-Cat -
A rutinból még te is kieshetsz. Elég hozzá egy hosszú, redvás tél. Nemhogy egy év. Főleg ha teljesen másféle motort veszel bérbe, mint amilyened volt. Más a vezetéstechnikája, és minden más rajta. Lehet, hogy én spilázom túl a dolgokat, de jobb lenne pár nappal indulás előtt hozzájutni a bérmotorhoz ilyen esetben, hogy kicsit össze lehessen szokni. Vajon az értelmesebbikje vállalja a pluszköltséget emiatt?

vilmo -
Egyetértek cica nénivel, pont ugyanaz jutott eszembe mikor olvastam. Nem akarok vészmadárkodni de a nagyenduro azért nem egyszerű műfaj. 1200GS-t rakni évi öt napot motorozó emberkék alá, hááát… Legyen rá jó biztosításotok 🙂

Macko -
Moto-Cat, Vilmo: nem gondoltok arra a tipikus rétegre (meglepően sokan vannak), akiknek egész évben csepptöltőn van a motorja a garázsban, és csak akkor ül fel rá, amikor elindul egy évben egyszer vagy kétszer túrázni? Akkor tőlük mind el kellene venni a tulajdonukat, mert veszélyesek a forgalomra? Nem azt mondom, hogy nincs semmi igazságtartalma annak, amit mondtak, de a jelenség közel sem csak a motort bérlőkre igaz.

Macko -
Johnny: ha a Moto24-ben gondolkozol, le tudsz tölteni egy kupont innen az oldalról, amely 5 százalék kedvezményre jogosít. Valamiért most még rossz a banner (nem indul el a letöltés), de remélem hét elején ez is ki lesz javítva. Ha addig kell, innen elérhető: http://moto24.hu/onroadkedvezmeny

johnny -
Macko: köszi, már két hete lefoglaltam. 🙂 Moto-Cat, Vilmo: nekem ilyen jellegű motorjaim voltak mindig, GS-ekkel is mentem már nem egyszer, nem kétszer nem rövid távokat, szóval nem ismeretlen számomra. Akkor szerintem a nagyobb, motorbérlést biztosító cégek (pl. AdMo, Edelweissbike, stb.) is bezárhatnak, mert amikor átjön Európába az amerikai New Yorkból, az sem garancia arra, hogy kellő rutinja van két hét Dolomitokhoz egy full ismeretlen géppel…. Vagy ha Angliába megy és ott bérel motort. Ennyi erővel a bérbeadó előtt mindenki, aki bérelni akar, tegyen az adott géppel egy rövid, motorkezelést bemutató gyakorlatot (vészfékezés, 8-as, lassú szlalom, stb.).

Moto-Cat -
Na. Van, aki egyetért velem, van, aki nem. Mindig is lesznek nézetkülönbségek, de ez a jó. Így változatos az élet. Én nem akarom a gondolkodásomat senkire erőltetni, és főleg nem bírálni másokat a döntéseik miatt. Én így érzek ezzel kapcsolatban és kész. Johnny, neked meg jó túrázást. Várunk róla képeket, élménybeszámolót.

johnny -
Moto-Cat: Tiszteletben tartom én is az álláspontodat, örülök, hogy kulturált hangnemben tudunk véleményeket ütköztetni. Mindenkinek jó motorozást a szezonra.

Helmets on -
“Lehet, hogy én spilázom túl a dolgokat, de jobb lenne pár nappal indulás előtt hozzájutni a bérmotorhoz ilyen esetben, hogy kicsit össze lehessen szokni. Vajon az értelmesebbikje vállalja a pluszköltséget emiatt?” Túlspilázod. Az értelmesebbje meg majd óvatosan megy a bérmotorral (amúgy is) és akkor nincs gond. Azért nem olyan bonyolult (hobbi szinten) motorozni. Pont a legkevesebb baj és baleset a túrás és choppereseket éri. Azért a példaként említett 1 hónapnyi bérlés már komoly összeg, egy használt motor ára (nyilván nem GS-é). A külföldre szállítás sem lehet kevés, helyben biztos hogy olcsóbb bérelni. “1200GS-t rakni évi öt napot motorozó emberkék alá, hááát… Legyen rá jó biztosításotok :)” Hát, pedig ma már szinte csak ők vesznek pl új motort, úgyhogy egy olyan réteg amely szóba jöhet…

Kedvezmény olvasóinknak – Onroad.hu -
[…] névre hallgató, hazánkban meglehetősen újszerű szolgáltatásokat nyújtó vállalkozást. Mint cikkünkből és videónkból megtudhattátok, mind prémium kategóriás motorok bérbe adásával, mind a hozzájuk szükséges motoros […]

Előző bejegyzés

Kőkemény kékvérű kalandor: Triumph Scrambler 900 teszt

2014. április 22., kedd
Új motor teszt

Következő bejegyzés

Bolondbiztos aszfalttorpedó – BMW S1000R teszt

2014. május 03., szombat
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt