Előre persze butaság inni a medve bőrére, de abból a két tényből kiindulva, hogy a négyszeres bajnok Motoczysz az idén nem áll rajthoz a szigeten, valamint hogy a Mugen áramhajtású masináit egy bizonyos John McGuinness és Bruce Anstey fogják körbehajszolni a legendás országúti körön, elég logikus a következtetés: a 2014-es Man Zero TT bajnokesélyes versenygépe bizony ez a motorkerékpár.
A “Shinden San” névre keresztelt motor elődjéhez hasonlóan karbon vázzal rendelkezik, motorja azonban erősebb elődeinél, a tömege pedig kicsit mérsékeltebb. A 134 lóerős teljesítménytől, és főként a hozzá tartozó 240 kilogrammos versenykész tömegtől persze azonnali szívrohamot valószínűleg senki nem fog kapni, aki hallott már belsőégésű erőforrással hajtott pályamotor adatokat – de ezt a gépet ebben a pillanatban még nem is azokhoz kell mérni. Az egyik lényeg az, ahogy egy elektromos erőforrás leadja a nyomatékát, a másik pedig, hogy a villannyal hajtott versenyparipák is folyamatosan fejlődnek évről évre. A verseny után a köridők alapján pedig egyértelműen látszani fog a fejlődés, illetve annak mértéke is. Mert a stopper fekete-fehér képet mutat a fejlesztések hatékonyságáról.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »