Az újdonság is a Ninja családba tartozik – legalábbis ez derül ki a néhány nappal ezelőtt kiszivárgott képről. Felvetődik a kérdés, hogy mi szüksége erre a Kawának, hiszen a palettáján már szerepel egy hasonló méretű motor. A 300-as Ninja azonban komolyabb műszaki tartalommal rendelkezik az átlag negyedliteres vasakhoz képest, arról nem beszélve, hogy az egyik legjobb formaterv is az övék.
Ezzel a modellel nem is az európai vagy az amerikai piacot szeretnék ostromolni – sokkal inkább Délkelet-Ázsia a célpont. Kiváló ötletnek tűnik, hogy kiaknázzák a világ legnagyobb motorpiacában rejlő lehetőségeket. A negyedliteres egyhengeres motorral szerelt kis sportgép komoly alternatívát jelenthet a Honda már meglévő 250-es és 300-as CBR modelljével szemben – de akár a KTM által nemrégiben bemutatott RC sorozatnak is ellenfelévé válhat.
Nem csak hiú ábránd ez a Kawasaki részéről, a többi japán gyártó is ebben a térségben adja el a legtöbb gépet. Ázsiából érkezik a legnagyobb profit – mi európaiak örülhetünk, ha valahol a lap szélén jegyeznek minket. Igaz, ebből a nagy bevételből aztán minőségi és izgalmas motorokat fejlesztenek a mi örömünkre is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »