A Motor Awards gálát 2011 óta rendezi meg a legnagyobb spanyol autós és motoros magazinokból álló szervezőség, ez az ország legrangosabb díja. Idén a madridi Goya Színház adott helyet az évről-évre rekord látogatottsággal bíró rendezvénynek, ahol 8 kategóriában összesen 70 jármű vetélkedett. Közel negyedmillió résztvevő adta le voksát autókra és motorkerékpárokra, a “Városi Motorkerékpár” kategória 13 jelöltje közül a Brixtone Crossfire 125 LC lett a győztes. A stílusos café racer olyan márkákat utasított maga mögé, mint a Yamaha, a Benelli, vagy éppen a Honda.
A Brixton Motorcycles Magyarország ügyvezetője a következőképpen véleményezte a sikert: „Ez a győzelem annak köszönhető, hogy ez a jármű egyedülálló a 125 köbcentiméteres motorosztályban. A café racer stílusjegyek harmonikusan ötvöződnek egy egyszerre retró és modern formavilággal. A magas színvonalú műszaki tartalom pedig biztos alapot ad a mindenki tekintetét vonzó külsőhöz. A kategória lehetőségeit majdnem teljesen kihasználó 14 lóerős, folyadékhűtéses blokk ereje által hajtott Crossfire 125 alatt feszes hangolású Kayaba futóművek dolgoznak. Az üzemanyag-befecskendező rendszer és az egyedi, X-nyomatú, 11 literes üzemanyagtartály 400 km-es hatótávolságot tesz lehetővé. A megállásról Bosch jeladóval szerelt ABS-rendszer által felügyelt tárcsafékek gondoskodnak. Mindez harmonikusan olvad egybe egy stílusos, sportos és jól kezelhető egységben. Mindennek elismerése a nagypresztízsű Motor Awards díj “A LEGJOBB VÁROSI MOTORKERÉKPÁR” kategóriában, aminek nagyon örülünk.”
Gondolhatnánk, hogy kézenfekvőbb lett volna egy robogót választani az urbánus kategória győztesének. Azonban a Crossfire 125 a “legjobb városi motorkerékpár” díjat kapta meg, a robogókat külön kategóriában értékelték. A Brixton Crossfire család legkisebb tagját mi is teszteltük nemrég. Napokon belül egy videós beszámolóval jelentkezünk, ahol elmondjuk a tapasztalatainkat a díjnyertes motorral kapcsolatban.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »