Méghogy kisköbcentis, belépőszintű, elérhető árú Ducati? Hát ki hallott már ilyet? Nem, úgy tűnik, hogy az olasz brand arculatába nem illene bele ez a döntés. Pedig néhány éve, úgy 2018-ban egészen intenzív tárgyalásokat folytattak az indiai Heroval, ami pontosan arról szólt volna, hogy készítsenek valami háromszáz köbcentis, trikolorba csomagolt motort, elsősorban az ázsiai piac mindent legyűrő, gigantikus ereje miatt.
Ehhez képest Andrea Ferraresi, a Ducati fő dizájnere egy ezzel gyökeresen ellentétes álláspontot képviselt egy interjúban, amint nemrégiben adott a brit MCN-nek.
Ferraresi úgy fogalmazott, hogy a Ducati egy prémium márka, és nemhogy lefelé akarnak terjeszkedni, hanem még felsőbb polcra kívánják helyezni a márkát. Azoknak pedig, akik még nem engedhetnek meg maguknak egy Ducatit – itt a szövegkörnyezetből az derül ki, hogy elsősorban azokra a fiatalokra gondol, akik majd később igen – azt tanácsolja, hogy vegyenek azt, ami belefér a költségkeretbe. A márka terméke pedig legyen egy szép cél. De ahogy mondja, Ferrariból és Porschéből sincsen könnyen elérhető változat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »