Méghogy kisköbcentis, belépőszintű, elérhető árú Ducati? Hát ki hallott már ilyet? Nem, úgy tűnik, hogy az olasz brand arculatába nem illene bele ez a döntés. Pedig néhány éve, úgy 2018-ban egészen intenzív tárgyalásokat folytattak az indiai Heroval, ami pontosan arról szólt volna, hogy készítsenek valami háromszáz köbcentis, trikolorba csomagolt motort, elsősorban az ázsiai piac mindent legyűrő, gigantikus ereje miatt.
Ehhez képest Andrea Ferraresi, a Ducati fő dizájnere egy ezzel gyökeresen ellentétes álláspontot képviselt egy interjúban, amint nemrégiben adott a brit MCN-nek.

Ferraresi úgy fogalmazott, hogy a Ducati egy prémium márka, és nemhogy lefelé akarnak terjeszkedni, hanem még felsőbb polcra kívánják helyezni a márkát. Azoknak pedig, akik még nem engedhetnek meg maguknak egy Ducatit – itt a szövegkörnyezetből az derül ki, hogy elsősorban azokra a fiatalokra gondol, akik majd később igen – azt tanácsolja, hogy vegyenek azt, ami belefér a költségkeretbe. A márka terméke pedig legyen egy szép cél. De ahogy mondja, Ferrariból és Porschéből sincsen könnyen elérhető változat.

Cimkék:
Hivatalosan is megerősítették a Hondánál, hogy a CB-F Bol d'Or ebben a formában nem fog megvalósulni.
Elolvasom »Bridget McCutchen igazi motoros családba született. Most történelmet is akar írni: a legfiatalabb motoros Földkerülő hölgy lenne.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »