Nemcsak a technikai rész kardinális kérdés, de a rajta található tartalomnak is informatívnak, átláthatónak és olvasmányosnak kell lennie, ezért aztán a minőségi szövegírás fontossága megkérdőjelezhetetlen. Ennek ellenére még mindig sokan nem fektetnek elég nagy hangsúlyt a kérdésre, holott az a keresőben elfoglalt pozíciót is jelentősen befolyásolja.
Noha előre talán jó ötletnek tűnhet saját kézbe venni a dolgot és magunk megírni a tartalmakat, erősen témafüggő, hogy mekkora sikereket érhetünk el így. Motoros témák esetén például szerencsés, ha mi magunk is hódolunk ennek a szenvedélynek, így az első kézből szerzett tapasztalatainkat adhatjuk tovább olvasóinknak. Ám a jártasság önmagában még nem garantálja, hogy az általunk létrehozott tartalom minden szempontból megfelel majd a kívánalmaknak.
A szövegírás, noha kívülről nézve talán egyszerű feladatnak tűnik, rengeteg gyakorlást igényel, mindamellett pedig a hosszú távú sikerhez a marketinges szempontokat is figyelembe kell venni. Adott témáról szinte bárki tud összeszedetten beszélni, de tényleg mindenki lehet szövegíró? Valójában kellő gyakorlással és rengeteg tapasztalattal idővel elsajátítható a szakma minden apró fogása, ám a kérdés inkább az, hogy valóban megéri-e ennyi időt belefektetni, vagy sokkal jobban járunk, ha profikra bízzuk a feladatot. Amennyiben az elsődleges cél a saját vállalkozásunk felfuttatása és az ehhez szükséges minőségi tartalmak előállítása, akkor szinte biztosan az utóbbi metódussal járunk jobban. Ezzel együtt természetesen aktívan részt vehetünk a szövegírás folyamatában, hiszen egy olyan specifikus témakör esetén, mint amilyen például a motorozás is, kiváló támpontokat adhatunk a népszerű témákat illetően. Emellett a szakmai kérdések lektorálásában is segédkezhetünk, ám a tartalomgyártás érzékeny folyamatát bízzuk olyanokra, akik teljes erőbedobással csak ezzel foglalkoznak és ismerik a sikerhez vezető út receptjét.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »