Az egyébként nem túl nagy darabszámokkal dolgozó Hesketh első, mondjuk úgy, az elérhetőbb árkategóriát célzó motorkerékpárja lesz a Heresy 450. Igen, Heresy lesz a modell becsületes neve, amit ugye eretnekségként fordíthatunk magyar nyelvre, amiről ha lehámozod a pejoratív felhangot, akkor a (vallási) hittétellel való szándékos és lényeges szembehelyezkedést jelenti. És ez valójában nagyon találó. A kisköbcentis, ráadásul egyhengeres blokk valóban szokatlan a márkától. Már ha bármit is megszokottnak tekinthetünk tőlük.
A 450 köbcentis Honda származék egyhengeres blokk ráadásul teljesíti az Euro5 szigorú normáit és ABS-szel is felszerelik Heresyt. Ebből pedig egyértelműen látszik, hogy a – kivételesen nem ázsiai – gyártó az európai piacot tartja elsődlegesnek. Még viszonylag kisköbcentiben is.
A felpumpált XR400 blokk várható legnagyobb teljesítményét 35-40 lóerő közöttre várjuk. A pontos adatokat még nem tették közzé, azonban erre már nem kell sokáig várni, mert a legújabb információk szerint a Hesketh hamarosan bemutatkozik az EICMA-n.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »