Az egyébként nem túl nagy darabszámokkal dolgozó Hesketh első, mondjuk úgy, az elérhetőbb árkategóriát célzó motorkerékpárja lesz a Heresy 450. Igen, Heresy lesz a modell becsületes neve, amit ugye eretnekségként fordíthatunk magyar nyelvre, amiről ha lehámozod a pejoratív felhangot, akkor a (vallási) hittétellel való szándékos és lényeges szembehelyezkedést jelenti. És ez valójában nagyon találó. A kisköbcentis, ráadásul egyhengeres blokk valóban szokatlan a márkától. Már ha bármit is megszokottnak tekinthetünk tőlük.
A 450 köbcentis Honda származék egyhengeres blokk ráadásul teljesíti az Euro5 szigorú normáit és ABS-szel is felszerelik Heresyt. Ebből pedig egyértelműen látszik, hogy a – kivételesen nem ázsiai – gyártó az európai piacot tartja elsődlegesnek. Még viszonylag kisköbcentiben is.
A felpumpált XR400 blokk várható legnagyobb teljesítményét 35-40 lóerő közöttre várjuk. A pontos adatokat még nem tették közzé, azonban erre már nem kell sokáig várni, mert a legújabb információk szerint a Hesketh hamarosan bemutatkozik az EICMA-n.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Megérkezett a Suzuki V-Strom újabb generációja. A V2-nől sor2, a 650-ből pedig 800 köbcenti lett.
Elolvasom »A Honda XL750 Transalp ugyanazt a 90 lóerős, soros kéthengeres blokkot kapta meg, amivel korábban a Hornet mutatkozott be.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »