A Yamaha váratlan sikerszériája lett a 2006-ban bemutatott XMAX család. Az ős nagyrobogókból eddig nem kevesebb, mint 720.000 darabot értékesítettek, még úgy is, hogy az egyébként nagyon jól sikerült Gomorra sorozatban nem ezt, hanem a nagyobbik testvérmodellt, a TMAX 560-at népszerűsítették.
A 2023-as frissítés nem forgatja fel fenekestül a 300-as, valamint a 125-ös tagot számláló duót. Két felszereltségi szint érhető el. A Standard hagyományos LCD-vel marad, míg a Tech Trimek színes TFT műszerfalat kapnak, de nem ugyanazt, amit az MT-07-re ráraktak. Az XMAX szériának 4,2″-os kijelző a jussa, kiegészítve a TMAX-éhoz hasonló Garmin-kompatiblis navigációval.
A dizájn minimális mértékben változott, inkább ráerősítettek az eddigiekre. A fényszóró “X” formavilága mellé a féklámpa is hasonló fényt jelenít meg működés közben. A nagyobbik, 300-as modell néhány elemét a prémium hatás érdekében speciális enyhén metálfény hatású színre fújták.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »