Belehúz a Suzuki a robogó kínálatba. Júliusban már bemutatott a gyártó két új 125-ös ingázót. Az Address hagyományos, japán robogós stílusban, míg az Avenis (amit még mindig Avensisnek olvasok, zárójel bezárva) pedig egy modern, mondjuk úgy sportosabb kivitelt takar. A kettő mellé pedig jön a harmadik huszonötös. Egy jól ismert név továbbgörgetése, a Burgman Street 125EX.
Az új 125-ös Burgman alapvetően ugyanazt a Suzuki Eco Performance – vagy SEP – motort használja, amit a két másik, korábban bemutatott robogó, az Address, illetve az Avenis is. Csupán azzal az egészen apró csavarral, hogy annak egy frissebb változatát. Ez azt is jelenti, hogy a Burgman gyengébb. Na nem túl észrevehetően: a különbség mindössze egytizednyi lóerő. Azaz 8.48 Le lett a 8.58-ból, de a leggyakrabban használt sáv nyomatékgörbéje laposabb.
Ennek a tartományváltozásnak köszönhető, hogy az eleve kicsi fogyasztási adatokkal házaló Suzuki robogók között azonos körülmények esetén a Burgman csipegetheti el a legkevesebb benzint, ami ráadásul kiegészül a gyártó start-stop rendszerével. A 125-ös Burgman leendő árát egyelőre nem közölték, de azt igen, hogy 2023 tavaszától válik elérhetővé a vásárlók számára.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »