Az eredetileg augusztusban debütáló Royal Enfield Hunter 350 a kölni Intermot kiállításon való bemutatkozásával egy időben kilépett az indiai piacról és útjára indult többek között Európában is. Az eddigi információk szerint a Hunter semmiben nem különbözik a márka otthonában megjelent változatától.
Azaz paramétereiben lényegében megegyezik a J-Platform testvéreivel, a Classic, valamint a Meteor 350-nel. Azaz a 349 köbcentis egyhengeres motor legnagyobb elérhető teljesítménye 6.100-as fordulatszámon jelentkezik és mintegy 20,2 lóerőt jelent. Csúcsnyomatéka – mind a 27 nm – azonban már 4.000-nél megérkezik.
Ez azt jelenti, hogy a gyári adatok szerint mintegy 114 kilométer/óra végsebességig húzható az indiai retró gép, szóval nem egy villámgyors motor, amin a lábtartó is elég hamar leér. Legnagyobb előnye az, hogy első és legfontosabb vetélytársával szemben, a Honda CB350-nel szemben ez nálunk kapható lesz. Ha nem is itthon, legalább a közeli országokban.
Cimkék:
A kölni Intermoton megpróbálta közelebb vinni az emberekhez a még prototípus stádiumban lévő elektromos motorját a Kawasaki.
Elolvasom »Olyan tervrajzok láttak napvilágot, amelyek szerint készül a következő generációs CB1000R és szárnyakat is tesznek rá.
Elolvasom »A Moto Morini egy meglepően ütős párossal rukkolt elő. A Seiemmezzo (jelentése hat és fél) SCR változatát próbálhattuk ki.
Elolvasom »Megjelenése óta joggal száll harcba az "utak királya" címért a BMW hathengeres gőzöse. Vajon milyen egy bő 10 éves K 1600 GT?
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »