Az eredetileg augusztusban debütáló Royal Enfield Hunter 350 a kölni Intermot kiállításon való bemutatkozásával egy időben kilépett az indiai piacról és útjára indult többek között Európában is. Az eddigi információk szerint a Hunter semmiben nem különbözik a márka otthonában megjelent változatától.
Azaz paramétereiben lényegében megegyezik a J-Platform testvéreivel, a Classic, valamint a Meteor 350-nel. Azaz a 349 köbcentis egyhengeres motor legnagyobb elérhető teljesítménye 6.100-as fordulatszámon jelentkezik és mintegy 20,2 lóerőt jelent. Csúcsnyomatéka – mind a 27 nm – azonban már 4.000-nél megérkezik.
Ez azt jelenti, hogy a gyári adatok szerint mintegy 114 kilométer/óra végsebességig húzható az indiai retró gép, szóval nem egy villámgyors motor, amin a lábtartó is elég hamar leér. Legnagyobb előnye az, hogy első és legfontosabb vetélytársával szemben, a Honda CB350-nel szemben ez nálunk kapható lesz. Ha nem is itthon, legalább a közeli országokban.
Cimkék:
A kölni Intermoton megpróbálta közelebb vinni az emberekhez a még prototípus stádiumban lévő elektromos motorját a Kawasaki.
Elolvasom »Olyan tervrajzok láttak napvilágot, amelyek szerint készül a következő generációs CB1000R és szárnyakat is tesznek rá.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »