Ha végül lebontjuk a cukormázat, akkor a ZX-25R a maga módján mégiscsak okozott némi csalódást. Nem azért, mert az európai piacra nem hozta el a Kawasaki az 50 lóerős kis méregzsákot, – de azért egy kicsit azért is – hanem azért, mert pont azon a kis extraplusszon spóroltak ződék, ami miatt izgalmasnak tűnt. Egy csomó izgalmas részlet ellenére mégiscsak valahogy 180 kiló lett – kategóriájában soknak tűnik – és hátra is csak előfeszítésében állítható rugó került. Talán a ZX-4R-ben benne lesz az a még egy kicsi!
És hova ez az elvárás? Nem kisebb hitet adott vissza a Kawasaki, minthogy alacsony köbcentiben is lehet és érdemes komolyan vehető motort készíteni. Sornégy, fordított Showa SFF-BP villák, horizontális helyzetű hátsó rugóstag, radiális fék, gyorsváltó, ABS, üzemmódkapcsoló – nem egy szokásos módon leolcsósított belépőszintű Bajaj származék.
Novemberben többet is megtudhatunk róla. A Kawasaki megkérte hozzá az amerikai piacra szükséges VIN számkódot. Pont időben ahhoz, hogy az EICMA-n bemutatkozzon. Apró érdekesség, hogy két másik kód is feltűnik: az NX011AP és az NR011AP. Ezek 15 lóerős, azaz várhatóan 125-ös vagy annak megfelelő elektromos gépek, amelyekről egyelőre nem sokat tudunk.
Cimkék:
A korábban már megszokott piros színösszeállítás mellé egy új trikolor és egy fullos fekete Africa Twin érkezik.
Elolvasom »Az Apex fantázianévre keresztelt színséma az egykori legendás XR750-et hivatott megidézni, de csak részben.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »