“Akár a folyadékhűtéses Indian Challenger erejét és teljesítményét, akár a hagyományosabbnak tekinthető Chieftain morgását szereti valaki, mindkét új Elite platformot kiemelik a custom dizájnelemek a gyári kínálatból.” – szól az Indian limitált szériás modelljeinek beharangozója.
A Challenger limitált szériás kivitele az 1768 köbcentis PowerPlus V2 blokkját kapja, amely 122 lóerővel kecsegtet és 178 Nm csal mosolyt a közeli gumikereskedők arcára. Három üzemmódja a Rain, a Standard és a Sport, amelyek magukért beszélnek. A fényezést a modern amerikai muscle carok inspirálták. A futómű elektromosan állítható attól függően, hogy egyedül, utassal és/vagy felcsomagolva indulsz. A kempingező szomszédok legnagyobb örömére 400W PowerBand hangredszert kap. Mindössze 200-at forgalmaznak majd világszerte, Európa ebből 25 darabot kap.
A két kis szériás kivitel közül a Chieftain a hagyományosabb úton járó bagger. Persze ez inkább ott csíphető meg, hogy a Thunderstroke 116 1901 köbcentis léghűtéses, hosszú löketű blokkja valamivel tradicionálisabbnak tekinthető. Persze 171 Nm forgatónyomatékával ez is szórakoztató játékszer. Szintén három üzemmóddal veheti át a tulaj: a Sport és Standard marad, de a Rain helyett Tour opciót nyomogathat a boldog tulaj. A Chieftain Elite fényezése diszkrétebb, a 400W PowerBand audio cucc nem az. A csomag részét képezi a kulcs nélküli indítás, a TPM, valamint a gombnyomásra nyíló oldaldoboz szett. A 150 darabos szériából 20-at vehetnek át az európai vásárlók.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »