Az utóbbi időben leginkább a Benelli felfelé való terjeszkedéséről írhattunk. De nem csak nyolcszázas TRK, meg 1300 köbcentis, KTM származék blokk történt mostanság a brand udvarán. A BN 125 kis köbcentiben jelent újdonságot. A rokonság könnyen azonosítható. A feltűnő acél trellis váz a TNT 125-től származik.
De nem csak a váz lesz ismerős, hanem a nyolcadliteres motorblokk is, ami szintén a TNT 125-ből érkezik. A 9.500-nál érkező 11,1 lóerő és a 7.000-nél megjelenő 10 Nm forgatónyomaték – mondjuk a Suzuki GSX-S125 15 lóerejéhez képest – nem kiemelkedő, de a 13,5 literes tank hatótávolság ígérete a ~2 literes fogyasztás mellett már nem hangzik rosszul.
A BN 125 fegyverténye tehát a tank nagynak számító mérete. A kontextus gyanánt már korábban említett GSX-S125 11 literes, és kiváltképp a testvérmodell TNT 125 7,2 literes tartályához képest mindenképpen. Ugyanakkor az új modell 142 kilós tömege is a legnagyobb a három közül. Az árát azonban lent tudták tartani: Magyarországon 1.049.000.- forintért kínálják fekete, fehér és zöld színben.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »