Az Insella beszámolója szerint egy újabb kínai tőkéből feltámadó motormárkát köszönthetünk hamarosan a motoros soraink között. Eszerint a Piaggio és a Zongshen együttműködésének köszönhetően a Gilera hamarosan egy 900 köbcentis V2-essel köszön be a magas presztízsértékű európai és amerikai piacra.
Szintén az olasz Insella információi szerint a konstrukció nem is lesz teljesen ismeretlen. Az ugyanis a Piaggio egy másik neves márkájától, az Apriliától érkezik. Annak alapjául ugyanis a 2007-ben bemutatott, eredetileg 750-es Shiver blokk szolgál, amit végül ugye pont 900 köbcentire húztak fel.
A frissített blokkon kívül azért akad más nyom is, hiszen a Zongshen tavaly év végén bemutatott egy Cyclone RA9 tanulmánymotort. Az RA9 véletlenül pont egy saját, 987 köbcentis Shiver blokkváltozattal készült, amihez 112 lóerő és 98 Nm tartozott. Ugyanez a motor KYB villákon állt, J. Juan fékek voltak rajta és Bosch elektronika.
Cimkék:
Egy olyan, a hírek szerint 500 köbcentis Harley-Davidsonról kerültek elő képek, amelynek a Benelli Leoncino 500 lehet az alapja.
Elolvasom »Az 1978 óta megrendezett suzukai 8 órás endurance motorversenyre tervezett fényezés köszön vissza a Yamaha R7-en.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »