Izgalmasan titokzatos motor került elő. A napvilágot látott források szerint a fotók Kínában készültek a QJMotor főhadiszállásán, ahol és amikor éppen egy teljesítménymérő padon egy korábban nem látott – ha minden igaz, akkor 500 köbcentis blokkal szerelt – Harley-Davidsont mértek. Legalábbis a tankon szépen kivehető a jól ismert HD logó.
Bár hivatalos megerősítés még nem érkezett, de amennyiben ez így minden elemében megáll, akkor a motor alapjául két konstrukció szolgálhat. A kevésbé valószínű az a felénk nem ismert SRV 550. De sokkal kézenfekvőbb megoldás és ránézésre sokkal inkább közel áll az A2-es jogosítvánnyal vezethető, 48 lóerős Benelli Leoncino 500-hoz.
Az oldalról lőtt fotón szépen kivehető, hogy a váz, a hűtő, a blokk összekeverhetetlen hasonlóságot mutat a két motor között. A fényszóró, a tank, a segédváz és a széles, cruiseresebb stílusú hátsó sárvédő, valamint az egyelőre elég ideiglenesnek tűnő kipufogó más.
Cimkék:
A kettő idomozott, sportos megjelenésű QJMotor, a 701 és a magasabb felszereltségű 701R mellett egy naked is úton van.
Elolvasom »Egy újabb olasz-kínai kooprodukció eredményként a Zongshen és a Piaggio 900 köbcentivel lehel új életet a Gilera márkába.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »