Hétmillió. A KTM 1290 Super Adventure persze mindent tud, amit egy XXI. századi új motor vásárló ki tud ejteni a száján. Tehát nem is igazán az a kérdés, hogy jó választás-e vagy megéri-e az árát. Sokkal inkább az, hogy a magas árazású túraendurók piacán mit is válasszon az ember. Az R1250GS 6.2-nél indul, a Multistrada V4 inkább már csak akciósan fér bele egy hetes fölött. Az osztrák ostromtorony meg hétmillió. Vagy hétfél, ha R.
Rendben, ezért mondjuk van minden. Állat V2-es blokk a világ összes lóerejével, csúcstechológiás váz, frankó fék. Na meg elektronikusan állítható futómű és a szuperfriss Bosch féle radaros biztonságtechnológia, adaptív tempomattal és hátszőrfésűvel.
A német Motorrad magazin munkatársainak olyan pletyka jutott a fülükbe, miszerint az osztrák gyártónak gusztusa támadt egy elérhetőbb kivitelt készíteni. Ami mindent tud, csak éppen a fancy elektronika nélkül. Mármint az elektromos WP meg a radar nélkül. A hátszőrfésű csak amolyan humor. Annak mondjuk nem túl jó.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »